فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه عنوان کرد:
سردار مارانی ضمن بیان این مطلب که نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که مسئولیت تامین امنیت را بر عهده دارند، از ارکان تامین امنیت هستند، گفت: نقش مردم و سران طوایف و مسئولان امنیتی برای ایجاد امنیت پایدار بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۱۷۸۰۴۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور  در سومین گردهمایی علما و سران طوایف جنوب و شرق استان کرمان در راستای میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار گفت: افتخار می کنیم که در جمهوری اسلامی ایران یک امنیت مناسب را داریم و کشورهای مختلف جهان از جمله آمریکا، فرانسه، انگلیس و بسیاری از کشورهایی که خود را صاحب یک وضعیت مناسب می دانند، ببینید چه وضعیتی دارند و آیا در کشور خود امنیت دارند .

وی با اشاره به اینکه این همایش موجب ایجاد وحدت، امنیت، برادری و ایجاد همدلی در مجموعه ها می شود، تاکید کرد: سلامت و امنیت دو نعمتی است که اهمیت آنها برای انسان زمانی مشخص می شود که آنها را از دست می دهد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه به مقوله های مورد نیاز برای تحقق امنیت پایدار اشاره و بیان داشت: مردم و جامعه یکی از ارکانی هستند که باعث ایجاد امنیت می شوند و اینکه امروز در جنوبشرق امنیت را مردمی کرده ایم به آن دلیل است که مردم خودشان از بطن این جامعه هستند و دلشان برای آن می سوزد.

سردار مارانی ضمن اشاره به این مطلب که توجه به مردم و حضور آنان در حوزه ایجاد امنیت پایدار بسیار اثرگذار است، خاطرنشان کرد: اگر مردم در امنیت، اقتصاد، فرهنگ، سیاست و سایر حوزه ها حضور نداشته باشند، هیچ جا موفق نخواهیم بود.

وی به موضوع فرهنگ نیز اشاره کرد و اذعان داشت: فرهنگ از نکات بسیار مهم و اساسی است و همه مسئولان و آحاد مردم باید در باره آن احساس مسئولیت کنند و رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه نکات بسیار اساسی و مهمی را مطرح کرده اند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اشاره به این مطلب که اگر به اقتصاد و معیشت مردم توجه نکنیم، هیچگاه امنیتی وجود نخواهد داشت، تصریح کرد: در سال هایی که مردم مشکلات اقتصادی دارند شاهد هستیم که ناامنی نیز رشد صعودی دارد.

سردار مارانی ضمن بیان این مطلب که نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که مسئولیت تامین امنیت را بر عهده دارند، از ارکان تامین امنیت هستند، گفت: نقش مردم و سران طوایف و مسئولان امنیتی برای ایجاد امنیت پایدار بسیار مهم است.

وی افزود: امروز بحث مواد مخدر موضوع بسیار مهمی است که باید با همکاری سران طوایف، علما و متنفذان برای حل آن اقدام شود.

راه آرمان

 

ارسال نظرات