خدمات بی منت گروه جهادی بسیج دانشجویی رودان به روستاییان +عکس

جهادگران گروه جهادی شهید سردار علی حاجبی در یکی از روستا های رودان(آبگرمان) شروع به انجام خدمات عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی و آموزشی برای مردمان نیازمند کردند.
کد خبر: ۹۱۷۸۰۴۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
 
 خدمات بی منت گروه جهادی بسیج دانشجویی رودان به روستاییان +عکسبه گزارش  دانشجویی خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ شاید سرآغاز خیلی از حرکت ها، جمع ها و یا گروه هایی که به کار خیریه و حرکت های عام المنفعه مشغول هستند، یه داستان بوده باشه، اما حکایت ما یک داستان نبود، بلکه یه غصه بود، غصه ای که در دلش هزارها قصه برای تعریف بود، و اگر از من بپرسید زیباترین داستان ها را؟ جوابم یک کلام است و آن هم چشم هایش… چشم های آن کودک مظلومی که در انتهایی ترین خانه در آخرین کوچه های خیابان ایران با انتظار فردایی روشن به من خیره شده بود و نمیدانست لبخند بزند و یا گریه کند.

جهادگران گروه جهادی شهید سردار علی حاجبی بسیج دانشجویی رودان در یکی از روستا های رودان(آبگرمان) شروع به انجام خدمات عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی و آموزشی برای مردمان نیازمند کردند و در کنار آن هم برای بچه های آن روستا کلاس هایی از جمله آموزش قرآن، مسابقات ورزشی، کلاس اموزش قران رفع اشکال درسی می پردازند.

ایوب صابری جانشین بسیج دانشجویی هرمزگان در گفتگو با هرمز با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم اظهار کرد: پنج گام برای حل مسائل در گروه های جهادی بسیج دانشجویی تعریف کرده ایم که در مرحله اول و دوم اقدام به شناسایی و احصا مشکلات آن روستا می کنیم و راهکارهای علمی و مناسب برای رفع مشکلات ارائه می دهیم.

جانشین بسیج دانشجویی هرمزگان خاطرنشان کرد: در گام های سوم و چهارم اقدام، به گفتمان سازی عمومی و مطالبه گری تخصصی می پردازیم و در نهایت در گام پنجم نقش آفرینی میدانی صورت می گیرد.

 

 

 
 
ارسال نظرات