سردار سلیمانی در اجتماع بزرگ بسیجیان ادارات در ورزشگاه آزادی:

رگاه جبهه مقاومت به حرکت درآمده، به پیروزی رسیده است و این به معنای تغییر مفهوم قدرت است

رئیس سازمان بسیج گفت: امروز در یک طرف آمریکا، اروپا، صهیونیست‌ها و کشور‌های مرتجع منطقه قرار دارند و در طرف دیگر، ایران و کشور‌های جبهه مقاومت هستند هرگاه جبهه مقاومت به حرکت درآمده، به پیروزی رسیده است.
کد خبر: ۹۱۷۸۱۸۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی در در اجتماع بسیجیان ادارات و وزارتخانه‌های استان تهران که امروز چهارشنبه ۳ مهر در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد گفت: جمله «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» که امام خمینی (ره) آن را بیان کردند یک شعار نبود بلکه یک راه برای ملت ایران و کشور‌های منطقه برای خارج شدن از سلطه آمریکا بوده، است و خواهد بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با دست خالی و با استفاده از ظرفیت مردمی توانستند رژیم پهلوی را شکست دهند افزود: امروز در یک طرف آمریکا، اروپا، صهیونیست‌ها و کشور‌های مرتجع منطقه با توانایی‌های مادی و تکنولوژی قرار دارند و در طرف دیگر، ایران و کشور‌های جبهه مقاومت هستند. این‌ها در محاسبه قابل مقایسه نیست، اما می‌بینیم که هرگاه جبهه مقاومت به حرکت درآمده، به پیروزی رسیده است و این به معنای تغییر مفهوم قدرت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا در پی جنگ جهانی دوم و بمباران برخی کشور‌ها، گروهی را تشکیل داد که حق وتو داشتند و هندسه قدرت را تشکیل دادند، عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ساختار این هندسه قدرت متزلزل شد و امروز شاهد موفقیت‌های جبهه مقاومت در مقابل این هندسه قدرت هستیم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه از زمان استقرار مردم‌سالاری دینی و ایجاد راهبرد دینی در منطقه غرب آسیا، آمریکا تمام توانایی خود را برای شکست جبهه مقاومت به میدان آورد، گفت: راهی که مردم در ۴۰ سال انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیمودند، باعث شد که دشمنی آمریکا بیش از گذشته شود.

وی افزود: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموند در ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی، جهان اسلام شاهد دستاور‌های بزرگی خواهد بود که بزرگتر و با عظمت‌تر از دستاورد‌های ۴۰ سال اول خواهد بود.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: امروز ایران در مؤلفه قدرت سیاسی، فرهنگی، علم و فناوری و مؤلفه اقتصادی و دفاعی دارای توانایی‌های راهبردی زیادی است.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار