کارشناس مسائل سیاسی گفت: در شرایط فعلی باید در بخش اقتصادی کشور انقلاب صورت بگیرد زیرا اقتصاد ما در دست کسانی است که تفکر لیبرالی دارند و این به کشور ما ضربه می‌زند.
کد خبر: ۹۱۷۸۲۲۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

روح الله پوراسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور لحظات بزرگ و سرنوشت سازی برای انقلاب است، اظهار داشت: دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه گران‌بها برای نسل جدید است.

 

وی با اشاره به اینکه ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس باید به نسل‌های آتی منتقل شود، خاطرنشان کرد: نمونه‌های مشابه اخلاص دفاع مقدس را در اتفاقات سیل اخیر مشاهده کردیم.

 

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمن درصدد این است که روحیه اخلاص و ایثارگری را از ملت ایران بگیرد عنوان داشت: تطهیر رژیم فاسد شاهنشاهی توسط دشمن هم اکنون در حال انجام است.

 

پوراسماعیلی با اشاره به اینکه تولید و انتشار تاریخ جعلی درباره رژیم شاهنشاهی جهت فریب دادن نسل‌های جدید است افزود: اقدامات برخی از مسؤولان و بعضی از سوء تدبیرها باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای مردم شده است و تشکیل دولت جوان و حزب اللهی و مجلس انقلابی نواقص موجود در جامعه را تا حدود زیادی برطرف می‌کند.

 

وی با بیان اینکه در گذشته آمریکایی‌ها اگر ناوشان به سمت کشوری حرکت می‌کرد قبل اینکه ناو برسد نظام سیاسی آن کشور سقوط می‌کرد ابراز داشت: امسال ناو آبراهام لینکن به سمت خلیج فارس حرکت کرد اما با خفت و خواری خلیج فارس را ترک کرد.

 

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین تعابیر را باید از سخنان امامین انقلاب پیگیر شویم گفت: تعییر امامین انقلاب از جنگ هشت ساله دفاع مقدس، گنج بود و اگر ما خوب به مسئله دفاع مقدس نگاه کنیم متوجه می‌شویم که رشادت‌های رزمندگان ما چه ارزش‌هایی برای کشور به ارمغان آورد.

 

پوراسماعیلی با بیان اینکه ما شهدا را از دست ندادیم بلکه بدست آوردیم، خاطرنشان کرد: ما به شهدای خود افتخار می‌کنیم زیرا مکتب شهدای ما مکتب امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا است.

 

وی با اشاره به اینکه شهادت به معنی شکست خوردن نیست، افزود: فرهنگ شهید و شهادت به جامعه عزت می‌دهد و وقتی حرکت برای خدا و یک هدف مقدس باشد خدا نیز شما را یاری می‌کند و شکست آمریکا در طبس نشان خداباوری و خدا محوری حرکت انقلاب است.

 

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دفاع مقدس به ما نشان داد که می‌توانیم از ظرفیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم گفت: حمله صدام به ایران اسلامی همزمان با با ترورهای منافقین در داخل، تجزیه طلبی و کودتاهای مختلف انجام گرفت و بیش از ۵۰ کشور با تمامی امکانات از صدام حمایت کردند اما در برابر اراده ملت ایران زانو زدند.

 

پوراسماعیلی با اشاره به اینکه ما انقلاب خود را با دفاع مقدس به دنیا صادر کردیم اظهار داشت: رسانه‌های بیگانه شکست‌های صدام در دوران دفاع مقدس را به دنیا منعکس نمی‌کردند و امروز همان رسانه‌ها با تمام قدرت در حال فعالیت علیه ملت ایران هستند.

 

وی با بیان اینکه قدرت‌های سلطه گر دنیا هیچ وقت نمی‌توانند ایمان جوانان ما در دوران دفاع مقدس را متوجه شوند افزود: امروز حذف نام شهید از برخی از کوچه‌ها به معنی این است که برخی از مسؤلان به دنبال از بین بردن ارزش‌های فرهنگ جهاد و شهادت هستند.

 

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه در نظام اسلامی اگر مسؤول دردمند باشد نباید شب‌ها راحت سر بر بالین بگذارد گفت: کدام مسئول دغدغه‌مند می‌تواند با وجود این همه مشکلاتی که مردم دارند شب‌ها راحت بخوابد، شهدا از حلالشان به خاطر این مردم گذشتند اما امروز برخی از مسؤولان حاضر به گذشتن از حرام‌شان نیستند.

 

پور اسماعیلی با بیان اینکه امام‌خمینی (ره) مخالف به قدرت رسیدن لیبرال‌ها در کشور بودند تصریح کرد: لیبرال‌ها از منافقین بدتر هستند زیرا منافق بودن کسی که اسلحه در دست دارد روشن است، اما اکنون کسی که به عنوان مسئول درصدد از بین بردن نام شهداها و ارزش‌هاست منافق است.

 

وی با تاکید بر اینکه هدف بزرگ انقلاب اسلامی ایران محو رژیم صهیونیستی است اظهار داشت: متاسفانه عده‌ای از مسؤولان معتقدند که ما با اسرائیل کاری نداریم در حالی که امام خمینی (ره) بارها فرمودند که رژیم صهیونیستی دشمن کل بشریت است.

 

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه کسانی که با مذاکره با دشمن به دنبال حل مشکلات کشور بودند امروز چه پاسخی برای افکار عمومی دارند، گفت: مذاکرات برجام به مردم نشان داد که نمی‌شود به دشمنان و مستکبران اعتماد کرد و پیش‌بینی مقام معظم رهبری درباره غیر قابل اعتماد بودن آمریکا درست در آمد.

 

پور اسماعیلی با بیان اینکه باید به شاخصه‌های تشکیل دولت جوان و حزب الهی و مجلس انقلابی توجه داشته باشیم، تصریح کرد: در شرایط فعلی باید در بخش اقتصادی کشور انقلاب صورت بگیرد زیرا اقتصاد ما در دست کسانی است که تفکر لیبرالی دارند و این به کشور ما ضربه می‌زند.

 

وی با اشاره به اینکه حضور آیت الله رئیسی سبب ناامن شدن فضا برای منفعت طلبان و سواستفاده گران شده است، عنوان داشت: آیت الله رئیسی با حضورشان در مسند ریاست قوه قضائیه امنیت قضایی را در کشور ایجاد کردند.

 

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه راه حل مشکلات امروز ما در حوزه سیاست رویکرد تربیت محوری در خانواده هاست، گفت: امروز اگر مسائل تربیتی در خانواده‌ها براساس موازین اسلامی و شرعی باشد مشکل سیاسی کشور ما نیز مرتفع خواهد شد و در آینده شاهد روی کار آمدن مدیران کارآمد از بستر این خانواده‌ها خواهیم بود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات