مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:
حجت الاسلام والمسلمین موسی پولادی، گفت: لحظه لحظه دفاع مقدس نصرت الهی بود.
کد خبر: ۹۱۷۸۲۵۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

 

حجت الاسلام والمسلمین موسی پولادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفتگو با خبرگزاری بسیج هرمزگان گفت: تمام درد و ضرر جهان اسلام بعد از پیامبر گرامی اسلام تا الان زمانی بود که مردم از ولایت تمکین نمی کردند و به ولی پشت می کردند، بعد از حادثه عاشورا تا الان جهان اسلام با تمام وجود به این نتیجه رسید که باید به ولایت خداوند تن بدهند تا پیروز تمام میدان ها شوند.

وی، افزود: ملت  ما در جنگ با تمام وجود از امام زمان خود تمکین کردند، اصل برای رزمندگان این بود که فرمان امام چه می باشد نه اینکه دشمن چه دارد و ما چه داریم بلکه با ایمان قلبی آمدند پای کار و خداوند به آنها پیروزی اعطا کرد.

حجت الاسلام پولادی، ادامه داد: رمز پیروزی در دفاع مقدس تمکین از فرمان ولی بود، هر جا بعد از جنگ تا به حال دچار مشکل شدیم، آنجا بوده که برخی از مسئولینی که در راس کار بودند فرهنگ ایثار و شهادت را زیر پا گذاشته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، تصریح کرد: بعد از جنگ تحمیلی دشمن در همه عرصه ها به ما حمله کرد، ملت ما با اعتقاد به این اصل که اطاعت از امام رهبر و ولی زمان خود، اطاعت از رسول خدا(ص) می باشد گوش به فرمان ولایت در مقابل این هجمه ها مقاومت  و تمام نقشه های دشمن را نقش برآب کردند.

وی، در پایان گفت: لحظه لحظه دفاع مقدس نصرت الهی بود، دلیل این نصرت الهی این است که ملت ما تحت رهبری و زعامت امام خمینی(ره) دین خدا را یاری نمودند.

ارسال نظرات