خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: این شهادت‌ها و ایثارگری‌ها و حرکت در مسیر شهدا است که باعث شده تا امروز ما پیروز باشیم و انقلاب ما برای ملت‌های مسلمان و آزاده مایه دلگرمی و امید باشد و شاهد بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی باشیم.
کد خبر: ۹۱۷۸۳۱۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در نشست فرماندهان و مسئولان پایگاه‌های بسیج ادارات استان قم، گفت: افتخارات و پیشرفت‌های امروز نظام اسلامی مدیون جانبازی و شهادت رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.
سید جواد هاشمی ادامه داد: دشمنان در طول هشت سال دفاع مقدس خیلی از موانع را زدند، اما رزمندگان زده نشدند و ایستادگی کردند، اراده‌های استوار و ایمان‌های راسخ و ولایت مداری رزمندگان اسلام جبهه حق را در جنگی نابرابر با ۳۳ کشور دنیا به پیروزی رساند.

مسئول کمیته ایثارگران هفته دفاع مقدس استان قم تاکیدکرد: این شهادت‌ها و ایثارگری‌ها و حرکت در مسیر شهدا است که باعث شده تا امروز ما پیروز باشیم و انقلاب ما برای ملت‌های مسلمان و آزاده مایه دلگرمی و امید باشد و شاهد بیداری اسلامی در کشور‌های اسلامی باشیم.

هاشمی افزود: تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی از ارزشمند‌ترین اقدامات بود که از عنایات حضرت حق و به فرمان حضرت امام خمینی (ره) محقق گردید و تا امروز عامل بسیاری از موفقیت‌ها بوده است.

وی یادآور شد: امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب و ۳۳ سال از جنگ تحمیلی بسیج مردمی با حضور نیرو‌های مخلص با ورود به عرصه‌های مخلتف توانسته سرمنشا بسیار از موفقیت‌ها و سازندگی‌ها در کشور باشد.
ارسال نظرات