طی بیانیه ای مشترک تاکید شد:

مسئولان علل وقوع حادثه و نقاط ضعف را بررسی کنند

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سیستان و بلوچستان به صورت مشترک در پی وقوع حادثه قطار مسافربری زاهدان به تهران، بیانیه ای صادر کردند.
کد خبر: ۹۱۷۸۸۰۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سیستان و بلوچستان به صورت مشترک در پی وقوع حادثه قطار مسافربری زاهدان به تهران، بیانیه ای صادر کردند.

در این بیانیه که نسخه ای از آن به دفتر این خبرگزاری ارسال شده، آمده است: حادثه واژگونی قطار مسافربری زاهدان به تهران كه همزمان با سالروز شهادت حضرت امام زين العابدين (علیه السلام)، منجر به جان باختن ٤ نفر و مصدوميت تعدادی از هموطنان مان شد، موجب تاسف و اندوه فراوان مردم مؤمن و انقلابی گرديد.

اينجانبان اين سانحه تلخ را به عموم مردم شريف، بويژه خانواده های عزيز جانباختگان تسليت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان اين حادثه مغفرت الهي و براي مصدومين آرزوی بهبودی و شفای عاجل و برای بازماندگان، صبر جميل و اجر جزيل آرزو مي نماييم.

این بیانیه می افزاید: جا دارد از اقدامات به موقع و سريع كليه دستگاه ها، تيم های امداد و نجات، هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس، كادر پزشكی و درمانی بيمارستان های زاهدان، دستگاه های خدماتی، دستگاه های عضو شورای هماهنگی مديريت بحران استان، نيروهای نظامی و انتظامی، بسيج و تشكل های مردمی، بويژه مردم خوب بخش كورين، در امداد رسانی و نجات جان حادثه ديدگان تقدير و تشكر نماييم.

لازم است، مسئولين ذيربط نسبت به بررسی دقيق و كارشناسی علل وقوع و شناسايی نقاط ضعف و خطاهای احتمالی اقدام و پيگيريی مقتضی برای رفع آن معمول دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات