همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در خاش برگزار شد

همایش بزرگ خانوادگی گرامی داشت هفته دفاع مقدس، با حضور جانشین فرمانده سپاه شهرستانی خاش، مسئول پایگاه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، معاون و کارکنان اداره ورزش و جوانان، شوراها، رده های مختلف بسیج و سپاه و اقشار مختلف مردم این شهرستان، برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۸۹۰۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاش، همایش بزرگ خانوادگی گرامی داشت هفته دفاع مقدس، با حضور جانشین فرمانده سپاه شهرستانی خاش، مسئول پایگاه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، معاون و کارکنان اداره ورزش و جوانان، شوراها، رده های مختلف بسیج و سپاه و اقشار مختلف مردم این شهرستان، برگزار شد.
 
در این همایش که در جاده سلامت شهرستان خاش برگزار شد، بیش از ۹۰۰ نفر شرکت کردند و به قید قرعه به شرکت کنندگان جوائزی اهدا شد.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا شهرکی، جانشین فرماندهی سپاه خاش در این همایش با بیان اینکه ورزش برای حفظ سلامتی و تندرستی افراد و با نشاط کردن اقشار جامعه دارای اهمیت می‌باشد، گفت: برگزاری همایش‌های پیاده روی، کوهنوردی، کوهپیمایی و انجام ورزش‌های همگانی با کمترین هزینه، در حفظ سلامت مردم نقش دارند و توصیه می‌کنیم اینگونه فعالیت‌های ورزشی باید به صورت همگانی مورد توجه قرار گیرد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار