مراسم غبارروبی مزار شهیدان گمنام در خاش برگزار شد

مراسم غبارروبی مزار شهیدان گمنام و تجلیل از خانواده های معظم شهدا در خاش برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۸۹۱۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاش، مراسم غبارروبی گلزار شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهدا در شهرستان خاش در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
 
سرهنگ شهرکی، جانشین فرمانده سپاه شهرستانی خاش در این مراسم، با اشاره به اینکه بالغ بر ۲۰۰ عنوان برنامه ویژه دفاع مقدس در این شهرستان پیش بینی شده و سپاه شهرستان نیز بیش از ۷۰ عنوان برنامه را در این هفته اجرا می‌کند، گفت: ویژه برنامه‌های پاسداشت هفته دفاع مقدس با اجرای مراسم معنوی محل انس با قرآن کریم در جوار شهدای گمنام، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان گمنام و دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا در این شهرستان در حال پیگیری است.

امام جمعه شهرستان خاش  در این مراسم معنوی گفت: شهیدان و خانواده‌های معظم آن‌ها از سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند که باید در طول سال مورد دلجویی قرار بگیرند.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان، افزود: شهیدان و رزمندگان اسلام مایه عزت و سربلندی در کشور هستند که در شرایط دشوار تواتستند از ارزش‌های اسلام و انقلاب صیانت و از مرز‌های میهن پاسداری کنند.

صاحب گل صالحی فرماندار خاش نیز در این مراسم گفت: شهیدان در سال‌های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با ایثارگری و جانفشانی، شجاعت و پایمردی جاودانگی و شکوه و عظمت و اقتدار ملی را به ایران هدیه کرده اند.

وی اظهار داشت: دستاورد‌های دفاع مقدس در دهه‌های اخیر به خوبی نمایان بوده و اثرات آن را در تقویت روحیه مقاومت ملت بزرگ ایران و بی اثر شدن تحریم و فشار‌های ظالمانه دشمنان مشاهده می‌کنیم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار