مراسم غبارروبی مزار شهدا گمنام در مسجد جامع سراوان برگزار شد

مراسم غبارروبی مزار شهدا گمنام با حضور امام جمعه، مسئولین و مردم ولایت مدار شهرستان سراوان به مناسبت هفته دفاع مقدس در مسجد جامع این شهرستان بر گزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۸۹۳۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سراوان، مراسم غبارروبی مزار شهدا گمنام با حضور امام جمعه، مسئولین و مردم ولایت مدار شهرستان سراوان در هفته دفاع مقدس در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری، امام جمعه شهرستان سراوان، در این مراسم گفت: کسانی که دین خدا را پذیرفته اند و راه و پرچم قرآن را به دست  بگیرید، این را بدانند که در مسیر نورانی قرآن  هستند.
 
وی با تاکید بر این مطلب که ملت ایران دشمن دارند و کافران دشمن ملت ایران هستند، افزود: کافر به این معنی نیست که یک یهود باشد، کافر کسی است که رفتار کافران را می‌پذیرد، یقینا خداوند متعال پرچمش را به دست انسان‌های ناسپاس نمی‌دهد.
 
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: دفاع مقدس یک مهر تایید بود بر حقانیت راه ما و بر حقانیت نظام جمهوری اسلامی، بر حقانیت ندای امام و رزمندگی رزمندگان خدا در هشت سال دفاع مقدس، همه‌ دنیا دست به دست هم دادند تا ایران اسلامی را از پای در آورند اما حقنیت راهمان باعث پیروزی ما در برابر آنان شد و آنان نیز از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات