فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:همسران پاسدار مجاهدان واقعی جبهه‌های حق علیه باطل هستند، اگر همسران پاسدار و پشتیبانی‌های آنها از پاسداران نبود پاسداران موفق نبوده و نخواهند شد.
کد خبر: ۹۱۷۸۹۴۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در همایش بررسی فرصت ها و آسیب های فضای مجازی در حوزه خانواده که در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان زاهدان برگزار شد، گفت: همسران پاسدار مجاهدان واقعی جبهه‌های حق علیه باطل هستند.

وی افزود :اگر همسران پاسدار و پشتیبانی‌های آنها از پاسداران نبود، پاسداران موفق نبوده و نخواهند شد.

فقیری بیان کرد: پشتیبانی همسران پاسدار باعث شده تا پاسداران ما، امروز در ماموریت‌هایی که بر دوش آنها محول شده در عرصه های مختلف حضور داشته و موفقیت‌های چشمگیری را کسب کنند.

وی با تأکید بر این مطلب که تربیت فرزندان بر عهده مادران است و مادران به عنوان مجاهدان واقعی در موفقیت همسرانشان سهم بسزایی دارند، تصریح کرد: ما باید مشکلات را احصا و دسته بندی کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و یلوچستان اظهار داشت: اگر بنیان خانواده دچار مشکل شود، دشمن به اهدافش می رسد چرا که دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب در پی ضربه زدن به انقلاب بوده که بهترین راه برای تضعیف اسلام را، هدف قرار دادن خانواده ها دانسته و اقدام کرده، براین اساس باید ما در این حوزه بصیر و اگاه باشیم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات