خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آزادشهر:

دشمانان می کوشند یاد و خاطره شهدا به فراموشی سپرده شود

مراسم یاد واره (شهدا آبروی محله و افتخار کوچه ها) یادو خاطره شهیدان محمدعلی ترک احمدی و مهدی بربری نژاد. با حضور خانواده های معظم شهدا، مردم حزب الله و مسئولین به همت پایگاه مسجد موسی بن جعفر (ع) گرامی داشته شد. 
کد خبر: ۹۱۷۸۹۷۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان از آزادشهر ، در این مراسم سرهنگ پاسدار فرامز دیلم ، فرمانده سپاه آزادشهر در سخنانی با تاکید بر اینکه این انقلاب به برکت خون پاک شهدا و رشادت های ملت رشید ایران و بر پایه دین و فرهنگ و بر مبنای ارزش ها بنا شده است، خاطر نشان کرد: ما وظیفه داریم از این انقلاب به خوبی حراست و پاسداری کنیم. 

وی با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم نقش بسیار مهمی در پیروزی کشورمان در دوران جنگ تحمیلی و سایر موفقیت های کشور در دوران پس از جنگ داشت افزود: دشمنان تحمل مشاهده پیشرفت انقلاب اسلامی را از نظر علمی و معنوی ندارد و از راه های مختلف می کوشند تا یاد شهدا از جامعه اسلامی زدوده شود اما مردم ما با بصیرت و آگاهی خود این نقشه ها را باطل می کنند.

سرهنگ دیلم با اشاره به شرایط ایران اسلامی در طول دوران هشت سال جنگ تحمیلی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی جنگ بر ما تحمیل شد که ما هیچگونه آمادگی برای یک جنگ هشت ساله نداشتیم.

وی گفت: زمانی که انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده و نوپا بود دشمنان ایران و انقلاب برای سلطه به این کشور اسلامی جنگی نابرابر را برما تحمیل کردند و رزمندگان غیور با رشادت و دلاوری از همه هستی خود گذشتند و نگذاشتند یک وجب از خاک این مرزوبوم به دست دشمن بیفتد.
 
فرمانده سپاه آزادشهر درادامه با بیان اینکه نام بردن از شهدا افتخار و عزت به ارمغان خواهد داشت گفت: هر کس بخواهد از ویژگی های سرزمین خود اسم ببرد ابتدا باید شهیدان دیار خود را معرفی کند و با نام شهیدان از افتخارات کوچه و محله خود نام ببرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار