خبرهای داغ:
جانشین فرمانده کل سپاه:

جبهه‌گیری دشمنان با انقلاب پیچیده‌تر شده است / پاسداری از انقلاب محدوده خاصی ندارد

جانشین فرمانده کل سپاه ‌با بیان اینکه جبهه‌گیری دشمنان با انقلاب پیچیده‌تر شده است، گفت: پاسداری از انقلاب محدوده خاصی ندارد.
کد خبر: ۹۱۷۹۰۵۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار علی فدوی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: خام فروشی در مواد اولیه و صنایع معدنی یکی از معضلات اصلی کشور بوده که دشمنان نیز از این حربه به ایران فشار می‌آورند.

وی تصریح کرد: در دهه چهارم انقلاب اسلامی باید به سراغ اصلاح این اشکالات ساختاری در کشور رفته و مشکل تولید و اشتغال را رفع کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش ایران اسلامی در منطقه بیان کرد: دشمنان امروز به این نتیجه رسیده‌اند که قدرت انقلاب اسلامی در حدی است که اگر اراده کاری داشته باشد می‌تواند به ادعای خود جامه عمل بپوشاند.

سردار فدوی ادامه داد: برای درک عمق نفوذ و قدرت انقلاب اسلامی باید به هیمنه ایران از بیرون از مرز‌های داخلی نگاه شود، اندیشمندان و سیاستمداران خارجی به‌خوبی این حجم از را درک می‌کنند.

وی بابیان اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ابعاد دشمنی و جبهه‌گیری دشمنان با انقلاب پیچیده‌تر شده است، تصریح کرد: اگر امداد‌های الهی و ایمان نیرو‌های ایرانی نبود روال این درگیری‌ها ممکن بود وضعیت دیگری داشته باشد.

‌جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه پاسداری از انقلاب محدوده خاصی ندارد بیان کرد: در جنگ باید جان داد و در محرومیت‌زدایی باید آستین‌ها را بالا زد و بیل‌ها را دست گرفت تا محرومیت از بین برود، در انقلاب اسلامی هر زمانی پای کار حل هر مشکلی رفتیم موفق شدیم و اگر امروز مشکلی هست به این معناست که پای‌کار حل آن نبوده‌ایم.

سردار فدوی عنوان کرد: دشمنان در ادامه راه برای تضعیف انقلاب اسلامی به سراغ گروه‌های مقاومت اسلامی رفته و برای سرکوب و نابودی آن‌ها اقدام کردند.

وی ادامه داد: درگیری‌های مستمر نیرو‌ها و هم‌پیمانان آمریکا در سوریه، غزه، عراق و یمن نشان از شکست‌های متوالی آن‌ها در برابر جبهه مقاومت اسلامی دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم خاطرنشان کرد: اگر ملتی به وعده‌های خداوند اعتماد کند حتماً نصرت خداوند به یاری آن روانه می‌شود که در ارتباط با انقلاب اسلامی تجلی کرده است.
ارسال نظرات