خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عنوان کرد: شهدای ورزشکار و غواص نقش پررنگی در پیروزی جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس داشتند.
کد خبر: ۹۱۷۹۱۳۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴

به گزارش سرویس ورزشی  خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  محمد علی آل هاشم شامگاه جمعه در یادواره شهدای ورزشکار اظهار کرد:جوانان امروزی باید با تاریخچه ی جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس آشنایی داشته باشند وبدانند که شهدا چه کار کردند، چرا جنگ کردند و چرا جنگ شروع شد!
وی ادامه داد: علت جنگ تحمیلی این بود که دشمن از پیروزی اتقلاب غافلگیر شده و هرروز توطئه ای درست می کردند، آنان ۱۹ ماه تلاش کرده و به نتیجه ای نرسیدند و پس از مشورت ها سعی کردند از طریق نظامی این حکومت را زمین گیر کنند که متاسفانه این افکار آنها ناکار ماند و ما پیروز میدان شدیم.
حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: دومین هدف تجزیه کشور بود،همانگونه که نهصت عاشورا با عزاداری ها و تکرار زنده است به همین خاطر دفاع مقدس باید همیشه تکرار شود تا در یادها و خاطره ها جاری و زنده بماند.
وی در ادامه تصریح کرد: امام و رهبرکبیر انقلاب اسلامی هم سفارش شهدا را به ما کردند که نباید بگذاریم نام شهدا فراموش شود چراکه شهدا شوکت ما هستند.
امیر تقی زاده ، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم اظهار کرد: وظیفه ما امروز آن است که که یاد و خاطره شهدای والا مقام جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و رشاذت های آنان را به همگان توصیف کنیم.
امیر تقی زاده ، در ادامه افزود: امروز رشادتهای شهدا باعث اصلی امنیت و استقلال این نظام پرشکوه است.
وی خاطر نشان کرد: باید دست در دست هم داده تا عزت و احترام رزمندگان و شهدا و ایثارگران را حفظ کرده و ارتقا دهیم.
در پایان این یادواره از خانواده های شهدای غواص وورزشکار استان تجلیل شد.

ارسال نظرات