فرمانده سپاه کمیجان تاکید کرد:

مسجد محوری اولویت برنامه های حوزه های مقاومت سپاه کمیجان

سرهنگ پاسدار رشید اکبری گفت:تمام مسائل ارزشی جامعه از مساجد ، هیئت های امام حسین(ع) و پایگاه های بسیج شکل می گیرند لذا باید اهتمام ویژه نسبت به مسجد محوری برنامه های بسیج در تمامی ابعاد داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۷۹۲۷۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

به گزارش سرویس مساجد و محلات خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در جلسه هماهنگی برنامه های حوزه های مقاومت این شهرستان گفت: اولویت برنامه‌های بسیج مسجد محوری است و به محوریت مساجد در برنامه‌های بسیج جهت پیشرت معنوی و انسجام بخشی نیروهای انقلاب اسلامی اعتقاد راسخ داریم.

وی با تاکید بر نقش دفاعی مساجد در برابر انواع توطئه های دشمنان ابراز کرد: مساجد سنگر دفاع در برابر توطئه های مختلف دشمنان از جمله اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بوده و باید در راستای توسعه روز افزون مساجد در تمام عرصه ها تلاش و جایگاه سیاسی اجتماعی فرهنگی را نمایان کنیم.

اکبری تصریح کرد: فرماندهان پايگاه هاي بسيج باید با هماهنگي و محوريت امام جماعت مساجد راه هاي حضور هرچه بيشتر نوجوانان و جوانان به مساجد را هموار کرده و محيط جذاب و شادابي را براي اين قشر در مساجد فراهم کنند.

فرمانده سپاه کمیجان در پایان گفت: مسجد بهترین پایگاه برای تعالی و رشد معنوی جوانان و نوجوانان است و دشمنان انقلاب اسلامی از مسجد بیمناک کند و این نشان دهنده نقش مهم مسجد به عنوان یک پایگاه دینی وفرهنگی در سطح جامعه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار