خبرهای داغ:
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

برگزاری سمینارهای آموزشی مدیریت مصرف ویژه بانوان در استان همدان

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از برگزاری سمینارهای آموزشی مدیریت مصرف ویژه بانوان در سطح شهرستان‌های استان با حضور کارشناسان مدیریت مصرف خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۹۴۲۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

برگزاری سمینارهای آموزشی مدیریت مصرف ویژه بانوان در استان همدانلیدا یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری سمینارهای آموزشی مدیریت مصرف اظهار داشت: در راستای آموزش بانوان سمینارهایی پیش‌بینی شده که در سطح شهرستان‌های استان با حضور کارشناسان مدیریت مصرف برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه زنان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و مدیریت مصرف و آموزش فرزندان در این زمینه در محیط خانه بر عهده ماداران و زنان است، رعایت الگوی مصرف توسط آنان می‌تواند سرمشق خوبی برای فرزندان و اطرافیان باشد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: در این جلسات بانوان با مباحثی نظیر ساعات پیک، انرژی‌های نو و آلودگی نوری و... آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین در این دوره آموزشی قبوض مصرفی شرکت‌کنندگان برای بررسی میزان تاثیر این آموزش‌ها جمع‌آوری شد تا اثربخشی دوره‌ها مورد بررسی قرار گیرد و به پیشنهادات و سوالات بانوان نیز پاسخ داده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار