احمد علی چگینی گفت: فکر جهادی، عمل جهادی، مدیریت جهادی، تلاش جهادی و روحیه و انگیزه جهادی می تواند عامل توسعه فعالیت ها موفقیت در کشور شود.
کد خبر: ۹۱۷۹۴۴۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

 به گزارش سرویس علمی خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ احمد علی چگینی از بسیجیان نخبه در زمینه ساخت قطعات ماشین آلات کشاورزی در گفتگو با بسیج گفت: زمانی می توانیم مسائل و مشکلات را حل کنیم و موفق بشویم که چند شاخصه مهم را داشته باشیم وگرنه هر جا باشیم به ملت و دین خدا ظلم واگر کسی شاخصه های دین و روحیه جهادی را نداشته باشد به فکر مردم هم نیست.

وی گفت: اراده دشمنان انقلاب اسلامی بر این قرار گرفته که تا آنجا که می توانند هر مسیری را که منجر به تقویت و پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی می شود مسدود کنند،باید مردم و خصوصاً مسئولین باور کنند که امروز در میدان جنگ قرار داریم.

چگینی خاطرنشان کرد: راه برون رفت از مشکلات کنونی و غلبه بر تحریم‌های ظالمانه دشمنان، اتکا بر توان داخلی و میدان داری متعهدانه نسل جوان و انقلابی است.

وی گفت: ایران اسلامی با روحیه جهادی، وحدت و خوداتکایی از جنگ اقتصادی دشمنان عبور می کند.

بسیجی نخبه شهرستان کمیجان گفت: انقلاب به‌واسطه خون دادن انسان‌هایی که از مال و فرزندان خود گذشتند به وضعیت امروز رسید و شهدا و ایثارگران مسیر اقتدار و پیروزی را بسترسازی کردند و این نسل جوان است که باید با روحیه جهادی و خودباوری و عدم دل سرد شدن در حوزه کاری با قوت به آینده پر افتخار اسلامی فکر و تلاش کنند.

وی ابراز داشت: مردم‌داری و مردم یاری شاخصه انقلاب اسلامی است و این حرکت در مسئولان کمرنگ است که وجود این شاخصه ها در مسئولین منجر به موفقیت‌های روز افزون ، اخلاق و وفاق ملی در اجتماع می‌شود.

چگینی اظهار داشت: با توجه به اینکه منویات مقام معظم رهبری راهنمای اصلی مسئولان و مردم در مسیر توسعه و پیشرفت است توجه به فرهنگ دینی و اسلامی در کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی بسیار اهمیت دارد.

وی گفت: نگاه انقلابی و مدیریت جهادی منجر به کاهش فقر و فشار در حوزه اقتصادی می شود و می تواند در ارتقاء کشور موثر و کارساز باشد.

وی تصریح کرد: از دغدغه های مقام معظم رهبری(حفظه الله) و درخواست از دولتمردان و مسئولان توجه ویژه به معضل فقر و تولید اشتغال است، لذا برای دستیابی به این امر می طلبد نگاه ها معطوف به توانمندی های داخلی شود و رویکردها به سمت سرمایه های داخلی به ویژه نیروی انسانی کشور باشد.

چگینی در پایان با اشاره به تولید داخلی خاطرنشان کرد: مردم حق استفاده از کالای باکیفیت را دارند و این امر نیازمند تحکیم نگاه علمی است، به نحوی که دست اندرکاران عرصه تولید، دولت حلقه ارتباط صمیمی و تعامل پایداری را باید با یکدیگر داشته باشند، صیانت از اعتبار تولید داخلی در عرصه جهانی وظیفه ملی و اسلامی است و منافع زود گذر نباید منفعت ملی را به خطر بیندازد.

 

ارسال نظرات