خبرهای داغ:
جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع):

استکبار از بدو پیروزی انقلاب به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی است

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: ایادی استکبار جهانی از بدو پیروزی رسیدن انقلاب تاکنون به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۷۹۶۴۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از پلدشت، سردار سرتیپ پاسدار مجید ارجمندی‌فر در یادواره یکصد شهید پلدشت، که در سالن ورزشی انقلاب این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب تاکنون به دنبال ضربه زدن به کشورمان هستند.

وی افزود: باید در مقابل دشمنان نظام اسلامی به معنای واقعی کلمه ایستادگی کنیم، چون تنها در این صورت است که می‌توانیم کشور را در مقابل گزندهای مختلف مقاوم کنیم.

این مسوول با بیان اینکه ایادی استکبار جهانی سنگر و خاکریزها را به عرصه اقتصادی و فرهنگی کشانده است، ادامه داد: با این رویکرد جدیدی که دشمن اتخاذ کرده است، به خودی خود بر قدرت نظامی ایران اعتراف می‌کند.

وی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده معظم شهدا تبریک گفت و اظهار داشت: یاد و راه شهدای گلگون کفن نظام اسلامی همواره در این کشور زنده خواهد بود.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس از دل انقلاب اسلامی جوانانی بیرون آمدند، که دل استکبار را به لرزه انداختند؛ استکبار از اول انقلاب تا به امروز تمام توان خود را برای براندازی نظام به کار گرفته است، حمله به طبس نمونه‌ای از آن بوده که به لطف خداوند نقشه‌های‌شان بر آب شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات