خبرهای داغ:
مسئول زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالحسین(ع) خبر داد
مسئول زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از اجرای ۶۳ پروژه عمرانی به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۹۶۷۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳

اجرای ۶۳ پروژه عمرانی به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی نادری در بازدید اصحاب رسانه از طرح‌های عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی اظهار داشت: ۶۳ پروژه در سطح استان داشتیم که بالغ بر ۴۵ پروژه انجام شده و ۱۸پروژه باقیمانده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۷ پروژه متعلق به دهستان پیشخور فامنین، ۲۸ پروژه متعلق به دهستان مهربان علیا در کبودراهنگ و هشت پروژه متعلق به بخش خزل شرقی نهاوند است، گفت: اعتبارات این ۶۳  پروژه بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال است که با مشارکت مردمی و برخی از آنها مربوط به دولت و اعتباراتی که قرارگاه هزینه کرده است.

نادری با اشاره به اینکه پروژه‌هایی که با مردم مشارکت عمومی داشتیم و مبالغی که دولت و قرارگاه هزینه کرده بسیار کمتر است اما اثراتش را در پروژه‌ها خیلی بیشتر دیدیم، ابراز داشت: نکته مهم این است که پروژه‌هایی که مشارکت مردمی داشتیم هم سریع‌تر انجام شده، هم کیفیت آن بهتر بوده و هم خیر و برکت آن بیشتر بوده است.

مسئول زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: نتیجه این کار این است که ما با پای کار آوردن مردم در برنامه‌ها می‌توانیم اثرات و برکات و سرعت بهره برداری بیشتری را در پروژه ها داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هرجایی که مردم حضور داشتند ما موفق عمل کردیم و پایه واساس قرارگاه در واقع پای کار آوردن مردم در انجام کارها بود.

نادری در خصوص تفاوت کار قرارگاه با دولت گفت: کار ما با حضور مردم اثرش بیشتر است و نتیجه این می شود که بعد از اتمام پروژه برای حفظ و نگهداری پروژه مردم پای کار هستند و بعد از اتمام پروژه احساس مسئولیت مردم از پروژه برای ما بیشتر است و بازدهی بیشتری برای ما دارد.

مسئول زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: از صدر اسلام هر جا پیروز بودیم مردم حضور داشتند و در انقلاب هم اگر ما پیروز شدیم حضور مردم بود حتی در فتنه‌های مختلفی که بعد از انقلاب به وجود آمد از جمله فتنه سال ۸۸  ما پیروز بودیم و حضور مردم در ۹  دی باعث شد که ما پیروز شویم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمود اقتصاد ما هم در اقتصاد مقاومتی بدون حضور مردم پیروز نمی‌شود و رنگ و بویی نخواهد داشت، ابراز داشت: امروز از ۱۶ پروژه بازدید خواهیم کرد، که از این تعداد ۹پروژه مربوط به دهستان مهربان علیا و هفت پروژه مربوط به بخش پیشخور فامنین است.

نادری گفت: در سال ۹۸ قرار است یک هزار و ۴۰ پروژه اجرا شود که قرارگاه عمرانی و آبادانی و بسیج سازندگی مسئولیت آن را بر عهده دارد؛ حدود ۵۰۰ واحد تخریب شده که مربوط به بهزیستی و کمیته امداد هستند که با همکاری بسیج سازندگی امسال انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این ۵۰۰ واحد شامل سالن‌های ورزشی، زمین‌های ورزشی، خانه‌های محرومین، پایگاه‌های بسیج، مسجد، خانه‌های عالم، آب بند، قنات، غسالخانه، حسینیه، چاه، جاده و... است که تا پایان امسال به اتمام می‌رسند.

مسئول زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه این ۶۳  پروژه در قرارگاه طی دو  مرحله انجام می‌شود که از سال گذشته شروع شده و تا پایان سال به اتمام می‌رسد، عنوان کرد: امسال اعتبارات ۸۰ درصد تحقق یافته و در سال گذشته تاکنون تمامی هزینه به قیمت سال قبل انجام می‌شود.

وی گفت: سپاه متعهد است که با همان قیمت سال قبل  پروژه‌های عمرانی را به اتمام برساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات