نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

امروز دشمن از هر راهی برای نابودی انقلاب اسلامی تلاش می کند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: امروز دشمن از هر راهی برای نابودی انقلاب اسلامی ایران تلاش می کند.
کد خبر: ۹۱۷۹۸۵۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در همایش نکوداشت فرماندهان و پیشکشوتان که به مناسبت 7 مهر ماه، سالروز شهادت شهیدان فلاحی، فکوری، جهان آرا، کلاهدوز و نامجو در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان زاهدان برگزار شد، گفت: مجاهدان، بندگان ویژه خداوند هستند که با مجاهدتهای خود، کشور را از تجاوز بیگانگان حفظ و مایه  قوت قدرت و عزت کشور شده اند.

امروز دشمن از هر راهی برای نابودی انقلاب تلاش می کند

وی افزود: جهاد لباس تقوا وسیله ای برای محافظت از ارزشهای الهی است، کار مجاهدان ارزش بسیار بالایی دارد، عظمت کار پیشکسوتان و نتیجه جهادشان در هشت سال دفاع مقدس آن بود که ملت و کشور را از تعرض دشمنان  محفوظ داشتند.

وی ادامه داد: حفظ کشور، عزت، صدور انقلاب به کشورهای دیگر، رشد توان دفاعی، رشد بصیرت و اگاهی مردم برای جهاد و دفاع مقدس و غیره از دیگر نتایج جنگ هشت ساله بوده است.

امام جمعه زاهدان، تصریح کرد: باید قدردان این جهادگران باشیم که راه افتخار آفرینی را برای ما به یادگار گذاشتند، دشمن از فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران ضربه خورده است.

وی ادامه داد: امروز دشمن از هر راهی برای نابودی انقلاب تلاش می کند، آنان به دنبال گرفتن سلاح از ایران اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: دشمن قصد دارد با نفوذ در فکر و ارزشهای ملت ایران، دیدگاه ها و عملکرد ما را هدف قرار دهند، سعی دارد بین مردم و فرهنگ ایثار و شهادت  فاصله ایجاد کنند تا فضای عطرآگین دفاع مقدس در بین مردم فراموش شود.

محامی اظهار داشت: امروزه با بصیرت و روشنگری رهبر معظم انقلاب(مدظله) و نگاه نافذ مردم، آرزو و هدف دشمن محقق نخواهد شد، وظیفه ما این است که قدردان مجاهدان بوده و قدر مدافعان وطن و حرم را بدانیم و راه پر عزت و افتخارشان را ادامه دهیم و تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت به درستی به نسل ها آینده انتقال یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات