خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور پرداختن به مسئله آب روستاها را در اولویت کار پروژه ها عنوان کرد و گفت: امروز که این پروژه ها در استان مرزی و کمتر توسعه یافته افتتاح می شود نگاه و رویکرد سپاه و بسیج به خدمت رسانی به مردم نقاط مرزی و نگاه ویژه به آب ، زیرساخت های اشتغال و مسکن محرومین را در اولویت برنامه ها و پروژه ها قرار دادیم.
کد خبر: ۹۱۷۹۸۵۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، دکتر محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور صبح امروز در در آیین افتتاح سراسری 6250 پروژه زودبازده عام‌المنفعه در بیرجند اظهار داشت: بعد از پیروزی در دفاع مقدس ایران اسلامی حرکت پیشروندگی خودش را ادامه می دهد که امروز توانسته به خودکفایی در قدرت نظامی برسد که بزرگترین عامل بازدارندگی در دربرابر دشمنان است.

وی با بیان اینکه رزمندگان در دفاع مقدس واژه دفاع و مقاومت را معنا بخشیدند افزود: فرهنگ مقاومت و درون زا کردن مسائل کشور و استفاده از سرمایه های اجتماعی داخل کشور را در دوران جنگ هشت ساله شاهد بودیم. جهادگران در دفاع مقدس ثابت کردند همیشه و در همه صحنه ها پا در رکاب ولایت هستند و پای ارزشهای انقلابی ایستاده اند و به توانمندی های همه جانبه ای در بعد نظامی و دفاعی دست یافتیم که به خود اتکای ما ختم شد.

زهرایی خاطرنشان کرد: امروز باید مشابه 8 سال دفاع مقدس که جنگ را به برگ زرینی برای انقلاب تبدیل کرد، بیاموزیم که در جنگ با اقتصاد لیبرالیستی، سوسیالیستی، مارکسیستی، رانتی، نفت‌محوری و فسادزا حتما حول محور ولایت با نگاه جهادی با همگرایی و درون‌زاکردن و با رویکرد و ادبیات مقاومت در اقتصاد و حرکت پیش برنده و مردم پایه‌کردن جلو رویم.

وی تصریح کرد: جنگ با محرومیت با افرادی که باعث افزایش فقر در کشور می شوند در جنگ با رویکردهای که باعث شده نتوانیم به اوج قله ای که در تراز انقلاب است باید معنا شود تا به آبادانی کشور برسیم باید یاد بگیریم در کنار هم کار کنیم، مردم را باور کنیم و نگاه جهادی داشته باشیم و برنامه ها هدفمند به نفع مردم و محرومین به عنوان ولی نعمتان کشور وضع شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور پرداختن به مسئله آب روستاها را در اولویت کار پروژه ها عنوان کرد و افزود: امروز که این پروژه ها در استان مرزی و کمتر توسعه یافته افتتاح می شود نگاه و رویکرد سپاه و بسیج به خدمت رسانی به مردم نقاط مرزی و نگاه ویژه به آب ، زیرساخت های اشتغال و مسکن محرومین را در اولویت برنامه ها و پروژه ها قرار دادیم.

وی اظهار داشت: از ویژگی های 40 هزار پروژه خدمت رسانی به یاد 92 هزار شهید بسیجی کشور این است که همه دستگاه ها کنار هم قرار گرفتند و نوک پیکان پروژه ها در مناطق روستایی و محروم است به مسایل و مشکلات مردم روستاها توجه ویژه شده است.

زهرایی ادامه داد: مردم، خیرین و مسئولین در کنار هم قرار گرفتند و قرارگاه محرومیت زدایی که اعتبار پروژه ها را تامین کرده است و کمیته امداد، دولت و آستان قدس رضوی در کنار هم در اجرای پروژه ها مشارکت کردند و این طرح برای نشان دادن کارآمدی نظام انجام شده است و از آنجاییکه  گستره پروژه بسیار زیاد است جامعه هدف 12هزاری روستایی را دربرمی گیرد تا نشاط و پویایی و امید را در بین مردم زنده کند.

مسئول بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه اولویت پروژه ها در خراسان جنوبی پرداختن به مسئله آب روستاهاست بیان داشت: امروز قنات روستای نِیِستان بیرجند به نمایندگی از 6هزار و 250 پروژه محرومیت زدایی در سراسر کشور افتتاح می شود.

وی اضافه کرد: تا پایان سال جاری این پروژه ها به اتمام می رسد و سود و منفعت آن نصیب مردم در نقاط محروم، دورافتاده و مرزی کشور و خیر و برکتش نصیب مسئولین می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها