فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس سپاه در جنوب شرق کشور:

رزمندگان و پیشکسوتان 8سال دفاع مقدس واقعیت های دوران جنگ را بیان کنند

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس سپاه در جنوب شرق کشور، گفت: رزمندگان و پیشکسوتان 8سال دفاع مقدس، واقعیت های دوران جنگ را بیان کنند.
کد خبر: ۹۱۷۹۸۷۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس سپاه در جنوب شرق کشور در همایش نکوداشت فرماندهان و پیشکشوتان که به مناسبت 7 مهر ماه، سالروز شهادت شهیدان فلاحی، فکوری، جهان آرا، کلاهدوز و نامجو در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان زاهدان برگزار شد، با بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: باید یاد و نام  شهدا و رزمندگان و دفاع مقدس را با برگزاری برنامه های مختلف، زنده نگه داریم.

وی با تاکید بر این مطلب که امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) راویان واقعه کربلا و نهضت عاشورا بودند و واقعه کربلا به واسطه کار آنان، تا امروز برای ما زنده است، تصریح کرد: رزمندگان و پیشکسوتان این عرصه باید به مانند حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) روایت گر هشت سال حماسه و پایداری و مقاومت باشند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس سپاه در جنوب شرق کشور بیان کرد: رزمندگان، باید راویان دفاع مقدس باشند و با بیان واقعیت های دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، به نسل جوان و آینده ساز کشور باشند تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیش از پیش ترویج و منتقل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات