دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر آمریکایی‌های بخواهند به طرف برجام وارد شوند حداقل ۱۵۰ میلیارد دلار هزینه خسارت را باید بدهند.
کد خبر: ۹۱۸۰۰۹۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصاحت نظام در جلسه هم اندیشی دفاتر استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نمایندگان دستگاه‌ها و نهاد‌ها در بزرگداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: حتی اگر آمریکا وارد شود حادثه گذشته را تکرار نمی‌کنیم معلوم نیست دوباره به برجام برگردیم.

وی افزود: ما شرایط جدیدی فراتر از برجام می‌خواهیم که این همه خسارتی که به جمهوری اسلامی در اثر تحریم‌ها وارد شد را جبران شود.

رضایی بیان کرد: اگر آمریکایی‌های بخواهند به طرف برجام وارد شوند حداقل ۱۵۰ میلیارد دلار هزینه خسارت را باید بدهند.

دبیر مجمع تشخیص مصاحت نظام یادآور شد: نحوه مواجهه و مبارزه با امریکا وارد مرحله جدید شده است دیپلماسی و سیاست خارجی ما باید در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب مطرح شود.

رضایی اظهار داشت: شورای هماهنگی یکی از نهاد‌های انقلابی است که در دهه اول انقلاب شکل گرفته است. شورا در بسیاری از پروژه‌های تاریخی نقش منحصر به فردی ایفا کرده است، چه در دفاع مقدس و چه پس از آن و حتی عزیزانی از این مجموعه شهید شدند.

وی افزود: امیدواریم با قدرت و صلابت کار را ادامه دهیم و در این جنگ نابرابر در کنار اسلام، قرآن و ملت ایران باشیم.

رضایی بیان کرد: موضوع ۱۳ آبان انقلاب بزرگی به نام انقلاب دوم است، زمانی که لانه جاسوسی فتح شد، امام فرمودند که انقلاب دوم شده است، بنابراین ۱۳ آبان صرفا یادآوری حادثه تاریخی نیست بلکه سرآغاز یک انقلاب دیگر به نام انقلاب دوم است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: در انقلاب اول نظام شاهنشاهی وابسته به غرب و امریکا بود که ملت ایران را به استثمار کشیده بود. دشمنان پس از انقلاب حتی پس از جنگ ملت ایران را رها نکردند و بیرون از مرز‌ها اقداماتی علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهند تا دوباره برگردند. آمریکا همچنان در خواب بازگشت به ایران است و در این زمینه کودتا، ترور‌ها و جنگ هشت ساله انجام دادند.

ارسال نظرات