خبرهای داغ:
مدیر امامزاده سیدمحمد کججانی تبریز:

میز خدمت ادارات در امامزاده سید محمد کججانی دایر می شود

مدیر امامزاده سید محمد کججانی گفت: سه شنبه، نهم مهر ماه مسئولان ادارات مختلف با برپایی میز خدمت در این امامزاده به مشکلات مردم رسیدگی می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۸۰۱۶۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵

به گزارش بسیج کارمندی  خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام صمد خلیلی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سه شنبه هفته جاری (نهم مهر ماه) از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ میز خدمت ادارات در امامزاده سید محمد کججانی (ع) با حضور ۱۲ ارگان همچون اداره کل اوقاف استان، کمیته امداد، شرکت توزیع برق، شرکت گاز، مخابرات، سازمان تامین اجتماعی، سازمان هلال احمر، شرکت آب و فاضلاب روستایی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل بهزیستی استان و شهرداری منطقه هفت تبریز برپا می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه با مشارکت حوزه سه بسیج کارمندی و ناحیه دو اداره اوقاف شهرستان تبریز  با هدف رسیدگی به مشکلات مردم برگزار شده و اهالی منطقه می‌توانند مشکلات خود را به طور مستقیم با مسئولان در میان بگذارند.

حجت الاسلام خلیلی با بیان این‌که روزهای سه شنبه هر هفته بیش از سه هزار نفر زائر از این امام زاده بازدید می‌کنند، افزود: علاوه بر پذیرایی و اهدای بسته‌های فرهنگی در این امام زاده، خدماتی همچون کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان، کمک هزینه تهیه جهیزیه، کمک هزینه درمانی و ... با کمک خیرین ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین سه شنبه شب‌های هر هفته به همت مردم نیکوکار و از محل درآمدهای امامزاده و نذورات مردمی، زائران با شام پذیرایی می‌شوند و به جز روزهای سه شنبه، حدود هفت هزار زائر ماهانه به این بارگاه مشرف می‌شوند.

حجت الاسلام خلیلی بیان کرد: امسال شمار زائرین به طور سلیقه‌ای افزایش یافته و زائرین توریست‌های خارجی نیز در این امامزاده حضور یافته و از خدمات آن بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به تعریف طرح توسعه مجموعه امامزاده از چند سال قبل، خاطرنشان کرد: مقرر شده است که مساحت صحن بانوان به دو برابر مساحت فعلی افزایش یابد که در این صورت می‌توان امکانات جدید رفاهی و مذهبی برای زائران تدارک دید.

 خلیلی اظهار کرد: علاوه بر رایگان بودن ثبت عقد برای زوج‌های جوانی که در این امام زاده ثبت عقد می‌کنند، در تهیه جهیزیه نیز به آنان کمک می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها