سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پارس آباد:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه پارس آباد گفت: دشمنان قصد دارند که نقش دین اسلام را در خانواده‌ها از طریق جنگ نرم و ابزاری های مختلف و هجوم فرهنگی کمرنگ کنند.
کد خبر: ۹۱۸۰۲۴۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
دشمنان قصد دارند نقش دین اسلام را در خانواده‌ها کمرنگ کنند
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان پارس آباد، حجت الاسلام سیداسماعیل احمدی در نشست روشنگری و بصیریت افزایی بسیجیان پایگاه شهید کیانی حوزه ثارالله شهری در مسجد حضرت فاطمه الزهرا شهرک فجر برگزار شد، اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز ما مرهون ایثارو از خودگذشتگی جوانان پاک و غیرتمند ایران اسلامی از ابتدای نهضت حضرت امام تا کنون بوده است و باید قدر دان این رشادت‌ها باشیم.

وی با اشاره به توانمندی‌های دفاعی کشور، افزود: امروز به یاری خداوند متعال و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و اتحاد مردم، دشمنان جرات حمله به خاک ایران را ندارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پارس آباد ادامه داد: امروز هم شاهد هستیم که دشمنان قسم خورده انقلاب دست از توطئه‌های خود برنداشته و با اعمال تحریم‌های ظالمانه و همچنین برپایی جنگ‌های نیابتی در منطقه و ایجاد گروه‌های تروریستی قصد دارند حرکت عظیم انقلاب اسلامی و فراگیری نهضت امام راحل را متوقف کنند.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امروز ایران اسلامی به مقتدرترین کشور منطقه تبدیل شده و بعنوان یک کشور با الگوی کامل اسلامی مایه امیدواری ملت‌های مظلوم و بی دفاع منطقه شده بطوریکه معادلات سیاسی دنیای غرب را بر هم زده است.

وی خاطر نشان کرد: سه عامل رهبری الهی، وحدت ملی و انگیزه و خلوص نیت در بین رزمندگان اسلام در جبهه وپشت جبهه‌های حق علیه باطل، باعث پیروزی در جنگ ۸ ساله شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پارس آباد: هدف از برگزاری این نشست را بصیرت افزایی و تقویت روحیه استکبار ستیزی در جوانان دانست و افزود: امروز هم درگیر جنگ با دشمن هستیم، ولی جنگ، جنگ فرهنگی است و اوضاع فرهنگی کشور خوب نیست و مسئولان باید در مقابل هجمه‌های دشمن در بحث اقتصاد جهاد کنند.

وی ادامه داد: دشمنان قصد دارند که نقش دین اسلام را در خانواده‌ها از طریق جنگ نرم و ابزاری های مختلف و هجوم فرهنگی کمرنگ کنند، ولی عزت مسلمین در سایه پایبندی به دین و اصول دینی است و هرکس در این راه پایندتر باشد عزتمندتر است.

حجت الاسلام احمدی اظهار کرد: ما در دفاع مقدس درس عزت و شهامت را یاد گرفتیم و در مقابل ستمگران با دست خالی ایستادگی کردیم. ما در دفاع مقدس تحقق مولفه‌های قرآن را دیدیم و جهانیان عظمت ملت ایران را دیدند.
ارسال نظرات