خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
بابایی گفت: وظیفه امروز ما این است نگذاریم خون شهیدان پایمال شود و زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشیم و با بصیرت در تمامی عرصه ها ورود کنیم.
کد خبر: ۹۱۸۰۳۱۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سید علی بابایی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در یادواره شهدای اقبال شرقی که در روستای آشنستان برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون از هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان وطن شهدای زیادی تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است تا این انقلاب به دست ما برسد و در امنیت و آسایش زندگی کنیم.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی منتصب به شهداست و خودشان هم از آن حفاظت می کنند فقط مواظب باشیم کاری نکنیم که شرمنده شهدا شویم چون آنها تمام هستی خود برای حفظ انقلاب دادند.

بابایی با اشاره سخنان امام خمینی(ره) گفت: امام(ره) فرمودند با ریختن خون شهدا انقلاب ما جهانی خواهد شد، که الحمدالله این اتفاق رخ داده است و انقلاب به خارج از کشور صادر شده است و این دوراندیشی امام را نشان می دهد.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در خاتمه عنوان کرد: وظیفه امروز ما این است نگذاریم خون شهیدان پایمال شود و زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشیم و با بصیرت در تمامی عرصه ها ورود کنیم.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها