مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان هرمزگان، گفت: شناخت و بصیرت شهدای دانش آموز الگویی برای دانش آموزان امروز است.
کد خبر: ۹۱۸۰۳۲۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
 
 

 به گزارش سرویس بسیج دانش آموزی  خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، همزمان با  هفته دفاع مقدس،  ابراهیم پیله رام در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد:  استان هرمزگان با بیش از 180 دانش آموز شهید طلایه دار فرهنگ جهاد وشهادت می باشد .

دانش آموزان ما با تاسی به ائمه اطهار علیه السلام و  پیروی از ولایت فقیه در تمامی صحنه هاو مشکلات حضوری پررنگ وتاثیر گذار داشته اند و این تاثیر گذاری نشات گرفته از شناخت و بصیرتی بوده که شهدای ما نسبت به امام ورهبری همچنین انقلاب اسلامی داشته و خود را سرباز مطیع امر ولایت می دانستند.

 وی، در ادامه تشریح کرد: شهدای دانش آموزما در خیلی از عملیات های مهم دفاع مقدس به عنوان افرادی تاثیر گذار  در دسته های غواصی –تخریب-اطاعات و عملیات وباعث موفقیتهای بزرگی می شدند.

ابراهیم پیله رام، یادآور شد:  امروز هم  به فرمایش مقام معظم رهبری ما هنوز در جنگیم شاید جنگ نظامی نباشد اما کماکان جنگ نرم و جنگ فرهنگی  واقتصادی وجود دارد و دشمن در این میدان ها تا بن دندان برای ضربه زدن به انقلاب و جمهوری اسلامی تجهیز وآماده شده است دانش آموزان ما پیروی از فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای عزیز والگو گیری از شهدای دانش آموز هشت سال دفاع مقدس می توانند امروزدر تمامی صحنه ها ومیادین ها نقش آفرینی کنند و در به شکست کشاندن اهداف و نقشه های شوم دشمن و استکبار پلیدی مانند آمریکا انگلیس ، اسرائیل و... موثر باشند.

ارسال نظرات