خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد:
فرمانده جبهه مقاومت: ما پوزه امریکا و استکبار جهانی را به خاک مالیدیم، در منطقه آن ها را شکست دادیم و حرفی برای گفتن ندارند.
کد خبر: ۹۱۸۰۳۹۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

به گزارش بسیج، شب گذشته و در آخرین روز از هفته مقدس، یادواره ۴۸ شهید منطقه اقبال شرقی با حضور سردار نوعی اقدم از فرماندهان جبهه مقاومت، فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، بخشدار مرکزی و به همت حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای(مدظله العالی) اقبال شرقی برگزار شد.

سردار نوعی اقدم در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اولین نکته ای در نظام جمهوری اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد مردم است، در جمهوری اسلامی مردم هستند که ولی نعمتند، اربابند، مهم اند، آن کسی که برای معیشت مردم تدبیر می کند خدمت گزار است.

وی خاطر نشان کرد: بنا به قول امام خمینی (ره) به من نوکر بگویید بهتر از رهبر است، تمام مشروعیت من از مردم است این مردم بودند که جوانانشان را دادند، جانشان را دادند، مال شان را دادند تا این انقلاب پایدار بماند.

سردار نوعی اقدم افزود: این مردم شهر و روستا هستند که پایه عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی را تشکیل دادند، شما مردم اصلو  ولی نعمت هستید.

فرمانده جبهه مقاومت بیان کرد: دومین نکته در نظام جمهوری اسلامی شهداء، جانبازان،  پیشکسوتان و کسانی که برای این نظام هستی شان را داداند، می باشند.

وی یادآورشد: بعد از اتمام جنگ برخی فرماندهان خدمت مقام معظم رهبری رفتند، گفتند به امور امام زاده ها برسیم، امام فرمودند لازم نکرده بروید به امام زاده های خود بپردازید، شهداء امامزاده های شما هستند و شما امروز به مراسم امامزاده های خودتان آمدید.

سردار نوعی اقدم عنوان کرد: شهداء جان خودشان را فدا کردند که ما امروز را داشته باشیم، اگر امروز افرادی از روی جهالت و کج فهمی به شهدا بی توجهی میکنند نگران نباشید آنها اهمیت ارزش ها تغییری نیافته است، بلکه درک افراد و مسوولینی از این نوع کاهش یافته است.

رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در کشورهای دیگر به قهرمان های ملی که در راه کشورشان شهید شده اند به آنها تعظیم می کنند و احترام زیادی می گذارند ولی متاسفانه برخی در کشور ما متوجه نمی شوند که چه  می کنند.

وی خطاب به برخی مسوولین گفت: ای مسئولین، اگر امروز شما بر عرشه کشتی هستید و سکان داری می کنید این کشتی روی خون شهیدان شناور است و کسانی که کم فهم هستند برگردید به راه شهداء ، چون ماهرچه داریم از شهداست.

جانباز هشت سال دفاع مقدس با اشاره به نکته سوم در جمهوری اسلامی اظهار کرد: ما دو مشکل داریم یکی داخلی و یکی خارجی، در مشکل خارجی ما پوزه امریکا و استکبار جهانی را به خاک مالیدیم، در منطقه آن ها را شکست دادیم و حرفی برای گفتن ندارند.

سردار نوعی اقدم افزود: یکی از مشکلات داخلی بی اعتمادی شما مردم است برای اینکه وقتی می گویند یک جنسی گران می شود همه حمله می کنند صف می ایستند، چرا؟ چون به مردم به مسئولین اعتماد ندارند ولی به مسئولین امنیتی اعتماد دارند و از حمله امریکا به ایران نمی ترسند ولی برخی مسئولین هستند که از حمله آمریکا ترس دارند.

فرمانده جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی مسوولین به مردم می گویند گرانی، گرسنگی و سختی را تحمل کن ولی خانواده خود آن مسئول در کشورهای خارج درحال رفاه هستند، مشکل داخلی را مسئولین امنیتی نمی توانند حل کنند این مشکل را شما مردم باید حل کنید، باید مجری قانون را خوب انتخاب کنیم چرا که ما در انتخاب مشکل داریم.

وی در خاتمه اظهار داشت: مردم باید به کسی رای بدهد که دلسوزشان و تحت امر ولایت باشد، تا مشکل داخلی حل شود.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها