مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

اساتید در تربیت دانشجویان انقلابی نقش مهمی دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی میانه، با تاکید بر نقش اساتید در تربیت دانشجویان انقلابی و انتقال تجربیات گذشته انقلاب به جوانان، اساتید را عناصری بسیار تاثیرگذار در جامعه معرفی کرد و گفت: سعادت و شقاوت یک ملت و تحولات کشور، به دست دانشگاهیان رقم می خورد.
کد خبر: ۹۱۸۰۵۴۱
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد اظهار داشت: در دانشگاه امام حسین(ع)، حضرت زینب(س) بود که مانع از نابودی علم، هدف و راه امام حسین شد و امروز که دشمن با تمام ابزار، تجهیزات و امکاناتش، هر لحظه به دنبال فرصتی برای نابودی اسلام و قرآن است، حفظ علم، هدف و راه آنحضرت وظیفه ماست.

   وی ادامه داد: دشمن در تلاش است تا در ذهن جوانان ما ضرورت دفاع مقدس را کمرنگ سازد در حالی که جنگ تحمیلی یکی از بزرگترین چالشهای 40 ساله انقلاب اسلامی است و نه تنها دفاع در برابر دشمن متجاوز یک اشتباه نبود بلکه ملت ما این دوران را به عنوان دورانی پرافتخار برای خود می دانند.

   حجت الاسلام امیرنژاد افزود: اگر دفاع از اسلام و ارزشهای والای آن اهمیت نداشت، شخصیت بزرگی همچون امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان، جان خود را فدای ماندگاری آن نمی کردند و ملت ما با پیروی از فرهنگ عاشورا و به تبع از امام مظلوم خویش به دفاع از انقلاب و اسلام برخواستند.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، خودباوری و خوداتکایی را بهترین ابزار دستیابی به اهداف این بیانیه برشمرد و اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب خشونت، خونریزی و تجاوز نیست بلکه انقلاب دفاع از مظلوم است و امروز حرکت های مقاومت در برابر استکبار و تفکرات ظلم ستیزانه جهان ناشی از تفکر انقلابی و با الگوگیری از حرکت های ضداستکباری و ضداستبدادی ملت ایران، شکل گرفته و یکی پس از دیگری به پیروزی می رسد.

   همایش بصیرت افزایی و روشنگری با شرکت ده ها نفر از کارکنان و اساتید بسیجی در نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار