برگزاری شب شعر "سرفرازان" در مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی اهواز

شب شعر "سرفرازان" به مناسبت هفته دفاع مقدس با همت انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان خوزستان در مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۰۵۶۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸

به گزارش سرویس هنرمندان خبرگزاری بسیج، عادل نوروزیان مسئول سازمان بسیج هنرمندان خوزستان در این زمینه اظهار داشت: این شب شعر در هفته دفاع مقدس و در راستای تکریم جانبازان نخاعی به عنوان اسوه های پایداری و پایمردی در مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی برگزار و با استقبال خوب شعرای اهواز مواجه شد.

وی افزود: در این شب شعر بیش از ۲۰ شاعر اشعار خود را در قالب های مختلف و با موضوع بزرگداشت مقام جانباز و دفاع مقدس قرائت کردند و به علت کمبود وقت برخی دیگر موفق به ارائه اثر نشدند.

مسئول بسیج هنرمندان خوزستان عنوان کرد: در بخشی از این مراسم نیز رونمایی از دو مجموعه شعر با موضوع دفاع مقدس از شاعر پرتوان آبادانی فرهنگ دشتی صورت گرفت، همچنین ایشان چند شعر از این دو مجموعه کتاب را قرائت کردند که موجب تحسین و تشویق حاضران شد.

نوروزیان گفت: اجرای سرود حماسی با عنوان ایران توسط خواننده انقلابی و جانباز برادر علی تاجمیری و سرودی در وصف مولای متقیان امام علی ع توسط حسین تاجمیری از دیگر بخشهای این شب شعر بود.

گفتنی است قرائت شعری با موضوع شلمچه توسط برادر راکی یکی از جانبازان نخاعی جاذبه دوچندان به این شب شعر داد.

ارسال نظرات