خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز در نامه‌ای از امام جمعه شهر صدرا دعوت کرد تا جهت پاسخگویی به اظهارات مطرح شده در نماز جمعه اخیر در پاتوق مطالبه‌گری دانشجویی حضور یابد.
کد خبر: ۹۱۸۰۵۷۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در نامه‌ای از امام جمعه شهر صدرا، حجه الاسلام غلامعلی حسین نژادیان دعوت کرد تا جهت پاسخگویی به اظهارات مطرح شده در نماز جمعه اخیر و جاهل خطاب کردن جریان دانشجویی در پاتوق مطالبه گری دانشجویی حضور یابد.

متن نامه به شرح زیر است:

امام جمعه شهر صدرا

جناب آقای حجه الاسلام غلامعلی حسین نژادیان

سلام علیکم؛

جناب آقای حسین نژادیان

قریب به چهارسال است که جنابعالی در جایگاه امامت جمعه شهر جدید صدرا که می‌توان آن را شهر عجایب نام گذاشت، قرارگرفته اید. شهری که شاید معروف‌ترین و پر بیننده‌ترین اخبارش از بدو تولد تا کنون فساد‌های گوناگون، بازداشت پیاپی شهرداران و مسئولین شهری در آن می‌باشد.

اواخر سال گذشته در پی اعتراض کارگران زحمتکش شهرداری صدرا به حقوق عقب افتاده خود و در عوض اخراج و تهدید آن‌ها از سوی پیمانکار مربوطه و مسئولان وقت شهرداری، دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های شهر شیراز را برانداشت که به صورت جدی به موضوع ورود کنند.

پس از مداخله عالمانه دانشجویان بسیجی و پیگیری‌های مکرر از طریق برگزاری جلسات متعدد با مسئولین مربوطه، تجمع در محل برگزاری نماز جمعه شهر صدرا و بسیاری از اقدامات دیگر به حمدلله بخش قابل توجهی از مشکلات این عزیزان مرتفع شد.

اما آن چیزی که از همان ابتدای پیگیری موضوع مشکلات پاکبانان شهرداری صدرا، بسیار عجیب بود، حمایت‌های همه جانبه و تمام قد جنابعالی به عنوان امام جمعه از مسئولان شهرداری به جای کارگران زحمتکش بود.

از همان ابتدا تا انتها جنابعالی مدام با نسبت دادن عباراتی همچون قرارگرفتن در پازل دشمن، به آشوب کشادن صدرا به دانشجویان بسیجی برخلاف منش و اصول مورد نظر مقام معظم رهبری که به صراحت از اینگونه اقدامات در بیانات خود حمایت نموده اند، سعی در تخطئه کردن پیگیری‌های جریان خودجوش بسیج دانشجویی داشتید.

پس از دستگیری شهردار مخلوع صدرا توسط دستگاه امنیتی که از همین طریق مراتب تشکر خود را صمیمانه نثار این سربازان گمنام می‌نماییم، موضع جنابعالی به کلی تغییر کرد و از آن جمله معروف مهر ماه سال گذشت که در تریبون نماز جمعه خطاب به این شهردار فرمودید تا من هستم در این شهر بمان عقب نشینی کردید.

البته رفتار‌های عجیب و غریب جنابعالی در این چند سال فقط به همین موضوع ختم نمی‌شود. به طور مثال در ماه مبارک رمضان دوسال پیش زمانی که پسر جنابعالی بنابه دلایلی توسط عوامل بسیج شهر صدرا به حوزه مقاومت منتقل شد جنابعالی پس از دقایقی ضمن حضور در آن مکان رفتاری بسیار تامل برانگیز و دون از شان یک امام جمعه مرتکب شدید که در این نوشته قصد پرداختن به آن را نداریم.

لذا با توجه به موضوعات مطروحه و وجود دیگر ابهامات قابل تامل در رابطه با جنابعالی و همچنین اظهاراتتان در نماز جمعه اخیر و جاهل خطاب کردن جریان دانشجویی از جنابعالی جهت حضور در پاتوق مطالبه گری دانشجویی و پاسخگویی در فضای باز نخبگانی در محلدانشگاه آزاد شیراز طی هفته آتی دعوت نموده تا رودر روی دانشجویان نسبت به عملکرد و ابهامات موجود پاسخ دهید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها