خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان خبر داد

اجرای برنامه «شیفت ایثار» در ۶۷ پایگاه کارگری استان همدان

مسول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان از اجرای برنامه «شیفت ایثار» در ۶۷ پایگاه کارگری استان همدان به همت ۳ هزار نفر از کارگران بسیجی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۰۶۴۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

اجرای برنامه «شیفت ایثار» در ۶۷ پایگاه کارگری استان همدانبه گزارش سرویس بسیج کارگری خبرگزاری بسیج، سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این سازمان در راستای کمک به رونق تولید، برنامه‌هایی را در هفته دفاع مقدس پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: نخستین برنامه‌ای که طی هفته دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ ایثارگری در جامعه کارگری و کارفرمایی برگزار شد، برنامه «شیفت ایثار» است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان عنوان کرد: این برنامه در ۶۷ پایگاه کارگری به همت ۳ هزار نفر از کارگران بسیجی با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج روحیه ایثار و فداکاری برگزار می‌شود که کارگران بسیجی در واحدهای تولیدی خود حداقل یک شیفت کاری را به صورت داوطلبانه و بدون دستمزد کار می‌کنند.

وی ادامه داد: در این طرح کارگران بسیجی، خالصانه بعد از اتمام ساعت کاری واحد تولیدی یا در روزهای تعطیل بخشی از کارهای عقب مانده کارگاه را فی سبیل الله انجام می‌دهند، کمترین اثر مطلوب و خروجی این طرح ایجاد و تقویت رابطه صمیمی بین کارگر و کارفرما است.

برات‌زاده ابراز داشت: در حال حاضر نیز کارگران بسیجی ما به تأسی از رزمندگان در دوران دفاع مقدس عملاً اعلام آمادگی کرده‌اند که بدون دستمزد و بدون چشم داشت مالی به رونق واحد تولیدی کمک کنند.

وی تصریح کرد: کارگران بسیجی امروز درک صحیح و درستی از اوضاع اقتصادی کشور و دشمنی و خصومت دیرینه استکبار جهانی با نظام اسلامی دارند و خوب می‌دانند که در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند و آماده هستند که با همان روحیه انقلابی به رونق تولید ملی کمک کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار