سید ساجد یعقوبی
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور گفت: اردوی راهیان نور برای دانش آموزان یک حرکت فرهنگی و تربیتی است.
کد خبر: ۹۱۸۰۶۹۶
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

اردوی راهیان نور یک حرکت فرهنگی و تربیتی برای دانش آموزان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، احمد ناصری با اشاره به این که امسال نیز اردوی راهیان نور همچون سنوات قبل با حضور دانش آموزان دوره دوم متوسطه برگزار خواهد شد افزود: امسال تلاش برای ایجاد کیفیت برای اسکان و ایاب و ذهاب دانش آموزان برای ایجاد یک استاندارد قابل قبول در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ناصری خاطر نشان ساخت: برای کیفیت بخشی به این برنامه بایستی نظرسنجی مناسبی از دانش آموزان شرکت کننده انجام گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر هماهنگی جهت حضور مدیران و معاونین مدارس در این کاروان ها افزود: برای اعزام دانش آموزان، کلیه مدارس اعم از دولتی و غیر دولتی مد نظر بوده و سهم مدارس در این اعزام ها بایستی متناسب گردد.

احمد ناصری اظهار داشت: انجام تشریفات اردویی و اخذ مجوز برای حرکت این کاروان ها الزامی بوده و بایستی تمامی مقررات اردویی انجام شود.

ناصری بیان داشت: کیفیت این اردوها برای آموزش و پرورش یک موضوع حساس و استراتژیک است و این اهداف زمانی محقق خواهد شد که حلقه های مربوطه استاندارد شوند.

گفتنی است اردوی راهیان نور دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان از 13 مهرماه شروع و دانش آموزان این دوره از مناطق عملیاتی شمالغرب کشور بازدید خواهند نمود

ارسال نظرات