خبرهای داغ:
ضرغامی:

قدرت ایران در منطقه برای غربی ها قابل باور نیست/ هرجا محدودیت ایجاد شد، شاهد رشد جهشی ایران بودیم

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در یادواره شهدای بسیج اصناف و کارگری استان قزوین گفت: هرجا برای ما محدودیت ایجاد شده شاهد رشد جهشی کشور بوده ایم، در دفاع مقدس کشور را محدود کردند اما امروز به تمام تکنولوژی های استراتژیک دست یافتیم.
کد خبر: ۹۱۸۰۷۰۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

به گزارش بسیج اصناف خبرگزاری بسیج در قزوین، سید عزت الله ضرغامی در یادواره شهدای بسیج اصناف و کارگری استان قزوین اظهار کرد: در طول تاریخ و سده های اخیر جناح بندی و دسته بندی های مختلفی صورت گرفته که امروز بیش از هر زمان دیگری موثر هستند و در گذشته بدلیل نبود رسانه فراگیر زیاد مشهود نبود.

وی ادامه داد: بخشی از رسانه که زیر ساخت آنها توسط دشمنان ساخته شده است امروز تا حد زیادی در خدمت مردم و شفافیت است و این امر هم توفیق و معجزه الهی می باشد.

این کارشناس گفت: امروز معادلات استکبار جهانی به هم خورده است، جبهه مقاومت تقویت شده و استکبار ذلیل می شود و با جرات در برابر امریکا و استکبار می ایستند و با صراحت از الگو گیری انقلاب اسلامی سخن می گویند.

وی گفت: وقتی رییس جمهور ایران در سازمان ملل با این استقبال روبرو می شود و سران استکبار بارها در محل اقامت وی حاضر می شوند به دلیل مقاومت و جبهه ای که ایجاد شده است می باشد، اکنون همه دنیا آموخته اند در برابر زور بایستند.

ضرغمی بیان کرد: آمریکایی ها برای حرکت ناوهایشان و برای برقراری امنیت منطقه شیربرخی دولت های منطقه را دوشیدند و امروز نمی توانند امنیت خودشان را تامین کنند و برای جلوگیری از توقیف نتوانستند کاری کنند.

عضوشورای عالی انقلاب فرهنگی افرود: نیروهای سپاه با هلی برن توانستند کشتی را توقیف کنند. امروز انصارالله با زدن آرامکو نشان می دهد که از چندین لایه پدافند عبور کردند و با تعجب می گویند کار ایران نمی تواند اینقدر دقیق باشد. اخباری که می رسد نشان می دهد که نفت آرامکو باید از نو ساخته شود.

وی تصریح کرد: روزی یمن حیات خلوت آنها بود تا اینکه امروز انصارالله مشت محکم مقاومت علیه استکبار است.در دوران دفاع مقدس میلیونها گلوله صدو هفت میلیمتری در دوران دفاع مقدس ساخته شد بدون هیچ خطایی استفاده شده است. انصارالله با خنجر خود در برابر رهبر انقلاب می ایستد و گزارش کار می دهند.

ضرغامی گفت: باید بپذیریم که ترامپ قافیه را باخته است، شهدا با خون پاک خود درخت نوپایی را تقویت کردند و اکنون ریشه آن همه جا را گرفته است و ثمره آن مشهود است. اروپایی ها در این میانه دروغ می گویند؛ قبل از ملاقات با رییس جمهوری بیانیه می دهند محکوم می کنند و کینه های خود را بروز دادند و نشان دادند اینها با آمریکا منافع مشترک ودشمنی یکسان با ایران دارند.

عضوشورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: در خصوص اینستکس مکرون می گوید به شرطی منابع مالی می دهند که با ترامپ دیدار کنید و قوای موشکیتان را جمع کنید، جانسون که شانه کردن موهایش را بلد نیست می گوید فقط ترامپ می تواند ایران را جمع کند. امروز هرکاری می کنند نمی توانند علیه قدرت نرم و سخت ایران اقدام کنند.

ضرغامی تصریح کرد: درماندگی نصیب آنها شده و اعلام می کنند باید به مسائل داخلی ایران پرداخت. من نوشتم مراقب فتنه ای باشید که متاسفانه از زبان داخلی ها شنیده می شود. وقتی در سال ۸۸ چند خیابان تهران شلوغ بود، جو رسانه ای استکبار طوری بود که گویا مردم علیه انقلاب و نظام وارد عمل شده ولی در دی ماه عصر عاشورا رسانه های معاند بدان نپرداختند.مردم متوجه شدند هیچ چیزی برای آنها مقدس نیست. ما در پیچ تنگه احد هستیم و می خواهند کاری کنند که روزنه ای برای فشار به انقلاب پیدا کنند.

وی در پایان گفت: در احد مسلمانان پیروز شدند، متاسفانه برخی به دنبال غنیمت راه افتادند و به فرمایشات پیامبر مبنی بر نگهداشتن تنگه احد توجه نکردند. از همان تنگه سپاه اسلام شکست خورد. برای ایران با داشتن رهبری بیدار،سپاهیان و بسیجیان و شهدای بلند مرتبه احد در ایران تکرار نخواهد شد. هرجا محدودیت ایجاد شده شاهد رشد جهشی ایران بوده ایم، در دفاع مقدس کشور را محدود کردند اما امروز به تمام تکنولوژی های استراتژیک دست یافتیم.

ضرغامی یادآور شد: در سازمان ملل جوسنگینی را سال گذشته ایجاد کردند که ترامپ یک طرح سه ماهه دارد و کار تمام است، الان یک سال از آن سه ماه گذشته است. اگر رییس جمهور ایران مقتدرانه سخنرانی می کند توانمندی مقاومت و حمایت رهبری و مردم پشتیبانی می کنند.

وی خاطد مشان کرد: کشور را باید از شرطی شدن دور کنیم، مدیری که منتظر کار خارجی ها برای کشور است خطرناک ترین چیز ممکن است. باید کالای اساسی در خدمت مردم قرار گیرد و با یک بی نظارتی صحیح این اتفاق رقم بخورد، سال گذشته آن مقدار از ارز که وارد بازار و توزیع شد هرگز بازگشت نداشت.

این مسوول بیان کرد: دهک های پایین جامعه که کالای گران استفاده نمی کنند، تورم بیش از صد درصد را باید تحمل کنند، باید به قشری که بیشترین بار انقلاب را به دوش می کشند توجه کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار