خبرهای داغ:
امام جمعه سقز گفت: امروز که کشور ما از هر سو مورد هجمه‌های مختلف دشمنان قرار دارد اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه الزامی است.
کد خبر: ۹۱۸۰۷۰۶
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،  ماموستا سیدحسین حسینی صبح امروز در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان سقز بر نقش اولیا، مدیران و معلمان در رونق نماز در مدارس تاکید کرد.

وی با بیان اینکه نماز یکی از رکن‌های اصلی در دین اسلام است، بر انجام این فریضه دینی در سطح ادارات تاکید کرد.

امام جمعه سقز گفت: امروز که کشور ما از هر سو مورد هجمه‌های مختلف دشمنان قرار دارد، بر رعایت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.

فرماندار سقز هم در این جلسه گفت: اجلاس شهرستانی نماز در سقز برگزار خواهد شد.

کامیل کریمیان اظهار داشت: ادارات کل باید به برگزاری اقامه نماز جماعت در ادارات شهرستان توجه کنند.

فرماندار ویژه شهرستان سقز تدوین برنامه‌های فرهنگی و هنری برای ترویج فرهنگ اقامه نماز را ضروری دانست و بر همراهی تمام مسؤولان بر اجرای این مهم تاکید کرد.

اسماعیل رستم‌پور، معاون سیاسی فرماندار سقز نیز گفت: تربیت مربی قرآنی با محور ترویج فرهنگ اقامه نماز مهدهای کودک و کانون‌های پرورشی مورد توجه واقع شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان هم در این جلسه اظهار داشت: اقامه نماز و توجه به این فریضه الهی در بین اقشار مختلف باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

اکبر عظیمی ادامه داد: توجه به معنویت کارکنان بایستی در اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی افزود: با توجه به اهمیت اقامه نماز در مدارس، ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش به شورای عالی نماز ارتقا یافته است.

عظیمی اظهار داشت: اقامه نماز از سرفصل‌های ارزیابی عملکرد ادارات شهرستان‌ها در جشنواره شهید رجایی خواهد بود.

عابد نقیبی رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان هم با اشاره به اهمیت نماز در مدارس گفت: بایستی حق‌القدم امام جماعت مدارس افزایش یابد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سقز هم گفت: آموزش و پرورش بسترهای لازم را برای اقامه نماز در مدارس فراهم کند.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی ادامه داد: ستاد اقامه نماز هم باید اعتبار لازم برای اجرای برنامه‌های ترویج فرهنگ اقامه نماز و آموزش تربیت مربی قرآنی اختصاص دهد.

عبدالرحمن حکیمی، معاون آموزش و پروش سقز هم در این جلسه گفت: تقدیر از فعالان عرصه نماز و تشویق دانش آموزان برای اقامه نماز به جد پیگیری شده است.

فارس

ارسال نظرات