رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه گفت: جهت نظارت بیشتر بر بازار و ایجاد امنیت برای مصرف‌کننده، طرح ناظران افتخاری در شهرستان ابرکوه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۰۷۶۹
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، مشارکت و نظارت مردم، یکی از مؤلفه‌های اصلی و کلیدی توسعه اقتصادی بوده و فرآیندی است که فعالیت‌ها و برنامه‌های دولتی را به صورت معنی‌دار به شهروندان پیوند می‌دهد.

در راستای استفاده از توان نظارتی عموم مردم در سطوح مختلف اجتماعی، طرح «ناظران افتخاری» از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت کلید خورد که در شهرستان ابرکوه نیز اجرا می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه در رابطه با طرح نامبرده در گفتگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: هدف از جذب ناظران افتخاری، افزایش رصد بازار در خصوص تخلفات مندرج در قانون نظام صنفی (گران‌فروشی، کم فروسی، تقلب)، سالم‌سازی فضای کسب‌وکار، ناامن شدن فضای بازار برای متخلفان و ایجاد امنیت و آرامش برای مصرف‌کنندگان است.

سید مسعود میرحسینی تصریح کرد: طرح ناظران افتخاری یک از مظاهر مشارکت‌های مردمی در نظارت بر بازار و کنترل آن محسوب می‌شود که طی آن از ظرفیت آحاد مردم در امر نظارت به صورت بهینه استفاده می‌شود.

میرحسینی خاطرنشان کرد: در همین راستا و به منظور بررسی بهتر شرایط بازار در شهرستان ابرکوه، اشخاص واجد شرایط در صورت تمایل به عضویت در طرح می‌توانند برای عضویت، به پورتال سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به نشانی cppo.mimt.gov.com مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

وی اضافه کرد: متقاضیان طرح مذکور همچنین می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به دفتر انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شهرستان واقع در خیابان سعدی، اتاق اصناف مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۳۵۳۲۸۲۸۰۲۳ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات