خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان ‌شرقی گفت: تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران از سوی مردم و مسئولان، باید همواره به عنوان وظیفه دینی و انقلابی مورد توجه باشد.
کد خبر: ۹۱۸۰۸۴۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در دیدار با مادران شهدای مدافع حرم استان و همسر سرداران شهید «علی تجلایی» و «محمدحسن کسایی»، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، بهانه‌ای برای تجلیل و قدرشناسی از انسان‌های والا مقامی است که عزیزان خود را برای دفاع از عزت و اقتدار اسلام و انقلاب به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل اعزام کردند.
وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سرمایه‌های ارزشمند نظام و انقلاب هستند که همه باید قدردان آن ها باشند.
پورمحمدی با اشاره به اینکه استکبار جهانی در سایه فرهنگ مقاومت، پایداری، ایثار و شهادت در برابر انقلاب اسلامی مستأصل شده است، گفت: اگر امروز در کشور امنیت و آرامش داریم و همه دنیا به اقتدار ایران اذعان دارند و دشمنان چشم طمع از این سرزمین برداشته‌اند، به دلیل فداکاری و جان‌فشانی شهدا و ایثارگران است.
وی اضافه کرد: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده‌های معظم آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی‌بدیل درمنطقه برخوردار است و تمامی مردم و مسئولان موظفند که قدردان این نعمت الهی باشند.
استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم به پاس قدردانی از فداکاری‌های خانواده‌های معظم شهدا و جان‌فشانی‌های عزیزانشان، راه امام و شهدا را ادامه دهیم و در خط ولایت حرکت کنیم.
 تعدادی از مادران و همسران شهدا هم در این دیدار به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود در خصوص مسائل مختلف و انتظارات خانواده‌های شهدا از مسئولان پرداختند.

ارسال نظرات