فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا در گفتگو با «بسیج»:
فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: امروز مدیران انقلابی و فرماندهان جهادی با ترویج تفکر بسیجی در جامعه می‌توانند گره از مشکلات کشور بگشایند.
کد خبر: ۹۱۸۰۹۰۳
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

سیدحسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در صومعه‌سرا اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار و الگویی مناسب برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به دسیسه‌های استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران عنوان داشت: دشمنان ملت ایران تاکنون از هیچ اقدامی برای پیشبرد اهداف خصمانه خود دریغ نکردند.

 

حسینی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی از لحاظ نفوذ سیاسی، اقتصادی و توان موشکی جایگاه هفتم را در جهان دارد افزود: این موفقیت‌ها ثمره تداوم فرهنگ جهادی رزمندگان اسلام است که نمونه بارز آن را می‌توان در رزمندگان و شهدای مدافع حرم دید.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی نیازمند تحولی مثبت به منظور رفع نواقص است خاطرنشان کرد: تحقق این تحول نیازمند بهره‌مندی از ظرفیت جوانانی است که گام دوم انقلاب باید با دستان آن‌ها محقق شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا ولایتمداری را از جمله ویژگی شاخص رزمندگان دفاع مقدس دانست و گفت: امروز مدیران انقلابی و فرماندهان جهادی با ترویج تفکر بسیجی در جامعه می‌توانند گره از مشکلات کشور بگشایند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات