مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان خبر داد
مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی‌دانش آموزان استان گیلان از برگزاری پویش دخترانه دانش‌آموزی با عنوان «نذر قدم‌های زینب» در گیلان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۰۹۹۱
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مهیار فتحی پور صبح امروز در جمع خبرنگاران در رشت اظهار داشت: در آستانه اربعین حسینی ویش ویژه‌ای با عنوان «نذر قدم‌های زینب» ویژه دانش آموزان دختر در استان گیلان اجرا می‌شود.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان گفت: در پویش "نذر قدم‌های زینب" تلاش می‌شود آن دسته از دلدادگان حسینی که امکان حضور در پیاده روی اربعین حسینی (ع) را ندارند سهمی‌در قدردانی از میزبانان این اجتماع عظیم یعنی نوجوانان عراقی داشته باشند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان دختر گیلانی می‌توانند هدایای خود را شامل دست سازه‌های دانش آموزی، محصولاتی فرهنگی، نامه به دوست عراقی ام، رزق معنوی و... را به اتحادیه انجمن‌های اسلامی‌دانش آموزان شهر خود تحویل بدهند تا به نیابت از ایشان در طریق الحسین (ع) در بین نوجوانان عراقی توزیع گردد.

فتحی‌پور عنوان داشت: این پویش تا ۲۰ مهرماه ادامه داشته و دانش آموزان می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی "بله" و "اینستاگرام" به نشانی @ansariha_beyragh این پویش را دنبال کنند.

فراخوان پویش «نذر قدم‌های زینب (س)» در گیلان

انتهای پیام/
ارسال نظرات