خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ما در دوران دفاع مقدس قدرت خود را تثبیت کردیم و چنان ایستادیم که دیگر در دنیا کسی جرأت نمی‌کند به ایران حمله کند.
کد خبر: ۹۱۸۱۰۴۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

ما در دوران دفاع مقدس قدرت خود را تثبیت کردیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن برزگر در یادواره شهدای اتحادیه کیف و کفش و چرم که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولین اتاق اصناف و بسیجیان در مسجد پیغمبر(ص) همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: جنگ در دنیا خوشایند نیست؛ چراکه غیر از کشتار، خرابی و نابودی چیز دیگری ندارد.

وی با بیان اینکه امروز ما به جایی رسیدیم که مستقل هستیم، گفت: عزت و اقتدار کشور ما یک کشوری که وابسته مطلق به استکبار و غرب بود به این بود که در زمان طاغوت ژاندارم منطقه بود و برای منافع آمریکا، انگلیس و استکبار کشته می‌داد و در طول ۲۰۰ سال گذشته هرکسی به کشور ایران حمله کرد بخشی را جدا می‌کرد و جنایت‌ها و ظلم و ستم انجام می‌داد.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: در دفاع مقدس جریانی شکل می‌گیرد که با دست خالی مقابل تمام دنیا می‌ایستیم در حالی که تمام کشورهای دنیا به ویژه کشورهای عربی به صدام کمک می‌کردند.

وی ادامه داد: کشور ما هیچ نگهبان و پاسداری نداشت و برخی دنبال این بودند که ارتش را منحل کنند؛ ارتشی که بدنه کشور بود و در این وضعیتی که مناسب نبود، دشمن با ۱۲ لشکر و ۲۹ تیپ مستقل حمله می‌کند و تنها کشوری که به ما کمک کرد سوریه بود که ما هم در بحث مدافعان حرم به آنها کمک کردیم.

برزگر افزود: ما در دوران دفاع مقدس قدرت خود را تثبیت کردیم و چنان ایستادیم که دیگر در دنیا کسی جرأت نمی‌کند به ایران حمله کند و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود «دوران بزن و در رو تمام شده است».

وی با بیان اینکه باید روی پای خود بایستیم، تصریح کرد: باید شبانه‌روز تلاش کنیم که یک سطح دیگر بالا آمده و از قدرت ملی به قدرت بازدارندگی تبدیل شویم و در شرایطی باشیم که هیچکس به فکرش نرسد که به ما تجاوز کند.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ارزش و ابهت ناوها و هواپیماهای آمریکایی از بین رفته و امروز سرمشقی که گرفتند هسته مقاومت و محور مقاومت است که انصارالله یمن که فقیرترین کشور عربی دنیا و بسیار مظلوم و محروم است، در شرایطی که چیزی ندارند، چندین سال است که ناجوانمردانه در تحریم به سر می‌برند. 

وی با بیان اینکه قلب انرژی و بزرگ‌ترین شرکت نفتی دنیا در عربستان است که یمن آنجا را مورد حمله قرار داده است، ابراز داشت: عربستانی‌ها ماندند چکار کنند چراکه روزانه ۷.۵ میلیون بشکه نفت از صادرات عربستانی‌ها کم می‌شود و این رسوایی بزرگی است که در مقابل یمن که کشور ضعیفی است کم آورده‌اند.

برزگر با اشاره به قدرت ضربه متقابل خاطرنشان کرد: ما این همه ابهت و قدرت داریم و این جز با ایستادن و رشادت فرزندان شما مردم  امکانپذیر نیست.

وی تصریح کرد: با هدایت و زعامت رهبر فرزانه انقلاب از مشکلات عبور خواهیم کرد و با ایستادن شما این امر فراهم می‌شود.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: اگر دشمن بداند که با فشار نمی‌شود از مردم امتیاز گرفت، ما برای همیشه از تحریم عبور خواهیم کرد و می‌فهمند که تحریم دیگر جواب نمی‌دهد و از این گرانی‌ها و مشکلات که بخشی از آن مدیریتی است عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات