خبرهای داغ:
پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: امروز نیز جنگ اقتصادی بر علیه این مملکت شکل گرفته و دشمن بدنبال ضربه زدن به انقلاب است و راه برون رفت از این وضعیت نیز استفاده از همان فرهنگ دفاع مقدس در شرایط کنونی است.
کد خبر: ۹۱۸۱۰۶۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت با حضور جمعی از مسئولین و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در محل بقعه متبرکه بی بی زینب خاتون (س) مزار کاهی بخش مود شهرستان سربیشه برگزار شد.

 

مهدی مزگی نژاد از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در این مراسم با بیان اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هم چنان در میدان نبرد با دشمنان مانده اند اظهار داشت: هر کس امروز به مقابله با این انقلاب پرداخته  نتوانسته راه بجایی ببرد‌ .

 

وی همچنین گفت: امروز نیز جنگ اقتصادی بر علیه این مملکت شکل گرفته و دشمن بدنبال ضربه زدن به انقلاب است و راه برون رفت از این وضعیت نیز استفاده از همان فرهنگ دفاع مقدس در شرایط کنونی است.

 

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس ایمان رزمندگان که برگرفته از اسلام ناب محمدی بود  را یکی از عوامل پیروزی جنگ تحمیلی بیان کرد و افزود: هدف دشمن امروز نفوذ بر روی  جوانان به شیوه های گوناگون و قرار دادن آنها  در مقابل انقلاب است.

 

مزگی نژاد  با بیان اینکه کشور ما امروزه در مقابل دشمنان خارجی و تهدیدات نظامی  در آمادگی کامل به سر می برد گفت: امروز دشمنان به دنبال ضربه زدن به این انقلاب از داخل کشور به شیوه های مختلف از طریق فضای مجازی و جنگ اقتصادی هستند.

 وی درادامه خاطرنشان کرد: جنگ نرم  امروز به مراتب سخت تر از جنگ نظامی گذشته است.

 

در این مراسم همچنین ضریح مقدس بی بی زینب خاتون س توسط مسئولین و رزمندگان غبارروبی و عطر افشانی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها