خبرهای داغ:
خاطرات رزمندگان زیرکوه با عنوان کتاب « نسلی مقاوم و سرافراز » با همکاری و مساعدت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و موسسه مردم نهاد آیه های استقامت خراسان جنوبی برای نخستین بار در شهرستان زیرکوه رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۸۱۰۷۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، خاطرات رزمندگان زیرکوه با عنوان کتاب نسلی مقاوم و سرافراز با همکاری و مساعدت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و موسسه مردم نهاد آیه های استقامت خراسان جنوبی برای نخستین بار در شهرستان توسط دو تن از بسیحیان محمد وحیدی نژاد و ناصر احمدی اساتید دانشگاه پیام نور شهرستان تالیف و در کنگره 2000 شهید خراسان جنوبی در سال گذشته  و  نیز در مصلای نماز جمعه رونمایی شد.

   این کتاب شرح مقطعی خاص و پرماجرا از تاریخ این مرزو بوم از زبان کسانی است که خود تلخ و شیرین آن واقعه عظیم را درک کرده اند و به طور کلی ثبت ایثار و شجاعتهای رزمندگان ما در طول دفاع مقدس است که خود اهمیت زیادی دارد ؛اگر بخواهیم نقش زینب وار خود را ایفا کنیم باید وقایع جنگ را به نسل‌های دیگر انتقال دهیم.

امید است که در پرتو معانی بلند و حقایق گونه آن دوران وجدان های بیدار نسل های آینده آتیه خود را در دنباله میراث ارزشمند گذشته بیابند و قطعا به آن همه فداکاری به دیده تحسین و تعظیم خواهند نگریست و اندیشه و سیره نسلی مقاوم و مردمی سرافراز را همچون چراغی روشنگر فراراه خویش قرار خواهند داد.

در این کتاب شرح حال 44 نفر از رزمندگان بخش مرکزی زیرکوه به رشته تحریر در آمده و جمع آوری و تدوین خاطرات رزمندگان به شاسکوه نیز در حال انجام است.

همچنین در راستای اجلاسیه شهدای سادات استان یادواره یادواره شهدای سادات زیرکوه به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران اسفاد برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها