خبرگزاری بسیج: مدیرعامل کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران به همراه شورای مرکزی با علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۱۸۱۱۷۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۸

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران ، محمد فتحی مدیرعامل کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران به همراه شورای مرکزی با علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش طی نشستی دیدار و گفت و گو کردند.

در ابتدای این نشست اعضای هیات مدیره ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند معاون پرورشی و فرهنگی و سپس به معرفی خود نیز پرداختند.

مدیرعامل کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت ها و اهداف کانون بیان کرد: این کانون تمام ظرفیت و توانایی خود را در جهت حفظ و نشر فرهنگ گرانبهای ایثار و شهادت را با توان و قدرتمند دارد.

وی افزود: این کانون، اولین کانون در حوزه آموزش و پرورش بعد از 40 سالگی انقلاب اسلامی با مجوز وزارت کشور و در گام دوم انقلاب، فرزندان شهداء ، جانبازان، ایثارگران و فرهنگیان کشور می توانند در این کانون عضو بوده و میراث داران این نظام و مرزبوم باشند.

محمد فتحی در این رابطه اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های موجود درکانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران در زمینه های مختلف از جمله فرهنگی و اجتماعی، تسهیلات بانکی، جذب و توسعه سرمایه انسانی، برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری، آموزشی و پژوهشی، آسیب های اجتماعی و مشاوره خانواده، رسانه و فضای مجازی، تولیدات سمعی و بصری و ... اعلام آمادگی نمودند.

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در این نشست اظهار کرد:  یکی از خلاء های آموزش و پرورش اجتماع فرهنگیان شاهد و ایثارگران در سطح کشور نیز بود که با یاری خداوند و تلاش مضاعف اعضای هیات مدیره این کانون به ثبت رسمی وزارت کشور رسیده و پرچم دار این جمع عظیم بوده و در راستای فرهنگ ایثار و شهادت گام های موثری برداشته شود.

کاظمی در ادامه ضمن بیان خاطره ای از دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس گفت: باعث افتخاراتم است که به عنوان عضو کوچکی از بسیج و جامعه ایثاگری که همیشه در میدان های مختلف حاضر بوده و انجام وظیفه می کنم.

وی افزود: ما همیشه مدیون شهداء ، جانبازان و ایثارگران هستیم و باید همت هایم را بیشتر و راه شهدا را نیز ادامه دهیم تا قدردان شهدا و ایثارگران باشیم و با گرامیداشت یاد این عزیزان فرهنگ ایثار و شهادت را تقویت و نهادینه کرده و گام های موثری در حوزه تعلیم و تربیت برداشته شود.

شایان ذکر است در این دیدار، بی بی فاطمه جهان آرا مدیراموربانوان و خانواده، اعظم صادقی نماینده کانون درمجلس شورای اسلامی، محمد رضا باقری مشاور عالی مدیرعامل، محمد ترکاشوند مشاور امور اجرایی مدیرعامل، علی احمدی سرپرست معاونت نظارت و اموراستانها و حامد دمساز سرپرست معاون فرهنگی و اجتماعی، هادی بلالی مدیر روابط عمومی و ارتباطات ، محمود خسروی نماینده کانون درسازمان مردم نهاد و تشکل های شاهدوایثارگر نیز حضور داشتند.

 

 

ارسال نظرات