خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفتگو با «بسیج»:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رزمندگان اسلام از مرزهای عقیدتی و تمامیت ارضی کشورم به صورت توامان صیانت کردند.
کد خبر: ۹۱۸۱۲۹۳
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل حاضر و آیندگان از جمله اولویت‌‌های نیروهای مسلح قرار گیرد.

وی افزود: پیشکسوتان باید درراستای بازگویی ارزش‌های دفاع مقدس گام برداشته و تجربیات خود را با برنامه‌ریزی دقیق به سایرین انتقال دهند؛ انعکاس دستاوردهای دفاع مقدس و تجربیات به آیندگان از رسالت‌های مهمی است، که با همراهی و همدلی حاصل می‌شود.

وی با اشاره به الگوبرداری رزمندگان اسلام از سید و سالار شهیدان امام حسین (ع)، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ما ریشه در عاشورا دارد، چراکه عاشورا ثابت کرد نابرابری عامل ترک میدان جهاد نیست؛ اما نکته اینکه چرا جنگ ما تقدس یافت شاید به این علت است که هرجا دفاع باشد آنجا حق است.

شهسواری خاطرنشان كرد: تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم، اتفاق جالب و پرمعنایی است و حقیقتاً دفاع مقدس ما ریشه در عاشورا و مکتب حسینی دارد و رزمندگان ما به تاسی از شعار هیهات من‌الذله سیدالشهدا(ع) در برابر دشمن بعثی که همه دنیا به خصوص سردمداران استکبار جهانی از آن حمایت می‌کردند، جانانه ایستاده و از شرف، عزت و سربلندی ملت ایران به خوبی حراست کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات