مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان:

با برنامه ریزی دقیق برای کودکان می‌توان از آسیب‌های جامعه جلوگیری کرد

با برنامه ریزی دقیق و معینی برای کودکان می‌توان از بسیاری از آسیب‌ها و چالش‌های آینده‌ی جامعه جلوگیری کرد.
کد خبر: ۹۱۸۱۳۳۷
|
۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،نشست خبری هفته کودک با حضور خبرنگاران و مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و معاونین برگزار شد.
"سید حسین پیغمبری" مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان با اشاره به اینکه باید به کودکان اهمیت داد و از نقش تاثیر گذاری و تاثیر پذیری آن‌ها در جامعه غافل نشویم گفت: با برنامه ریزی دقیق و معینی برای کودکان می‌توان از بسیاری از آسیب‌ها و چالش‌های آینده‌ی جامعه جلوگیری کرد.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به بیان اهداف هفته‌ی ملی کودک پرداخت و گفت: برجسته سازی اهمیت دوران کودکی، هم افزایی دستگاه‌های زیر صلاح در حوزه کودک، ارتقای آگاهی جامعه نسبت به حقوق کودک، ایجاد فضای با نشاط با مشارکت کودکان، معرفی و شناخت سازمان‌های فعال در حوزه‌ی کودک و ظرفیت آن‌ها از دیگر اهداف این سازمان می باشد. 
وی با تأکید بر کمک در جهت معرفی سازمان‌های فعال و استاندارد در حوزه خدمات کودک به مردم عنوان کرد: توجه به هویت ملی و بهره گیری از امیزه‌های دین مبین اسلام در مورد کودک و حقوق آن‌ها و اهداف شاخص آن‌ها برای کودکان در این هفته آشنایی با مسائل زیست محیطی، آب، انرژی، حق آموزش، صرفه جویی و رونق تولید است.
و در پایان به بیان عملکرد و ظرفیت‌های کانون پرداخت: کانون با حدود پانزده هزار عضو که در آن‌ها بچه‌های شرایط ویژه و اتباع هم هستند ۲۵۰ هزار جلد کتاب و ۲۲ مرکز کانون که ۱۸ ثابت و ۴ سیار که برای مناطق تا شعاع ۳۰ کیلو متر هست و شعاع بالای ۳۰ کیلو متر کتابخانه‌ی پستی وظیفه‌ی خدمات به آن‌ها را دارد گروه سنی کانون ۶ تا ۱۸ سال است که در بعضی از رشته‌ها تا ۲۴ سال است هزینه‌ی ثبت نام و عضویت یکساله‌ی کانون پرورش فکری ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار