خبرهای داغ:

مسابقات قرآن سراسری در رشته ترتیل خواهران آغاز می شود

مسابقات قرآن سراسری در رشته ترتیل خواهران از ساعت 15 امروز (جمعه) آغاز شده است.
کد خبر: ۹۱۸۱۳۹۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، به نقل از ستاد خبری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم، مسابقات قرآن سراسری در رشته ترتیل خواهران از ساعت 15 امروز (جمعه) آغاز می شود.

بر این اساس مریم فضلی از از زنجان، ندا مرادی از تهران، فهیمه اصغرزاده از کرمان، انسیه حاجی یوسفی از قزوین، مریم فتحی زاده از البرز، خدیجه دیاری از قم و مریم ولی زاده از لرستان از ساعت 15:01 دقیقه به ترتیب هرکدام به مدت هشت دقیقه به تلاوت قرآن به شیوه ترتیل می پردازند.

در ادامه از ساعت 16:04 دقیقه فاطمه بستام از کهکیلویه و بویر احمد، معصومه صهبائی استاد از خراسان رضوی، عذری صبری نژاد از خوزستان، زهرا قاسمی از اصفهان، الهام صفری از فارس، افسانه دنیایی از گیلان، بهاره پانیاز از کرمانشاه، منصوره آقا حسنی از سمنان، زهرا کشاورز از بوشهر، پرنیان عصابخش از تهران، صبا خاوریان مقدم از کردستان، طاهره اسماعیلی از اردبیل و حسنیه قهاری از کرمان به ترتیب به مدت هشت دقیقه به تلاوت قرآن کریم در بخش ترتیل (خواهران) چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم) می پردازند.

پس از پایان بخش نخست مرحله مقدماتی ترتیل، از ساعت 19 بخش دوم با اجرای ترتیل توسط راضیه رحیمی از مازندران به مدت هشت دقیقه آغاز می شود.

پس از آن به ترتیب شیما امیری از قم، زهره یزدانی از خراسان شمالی، وداد میاحی زاده از اصفهان، زکیه برزویی از خراسان رضوی، محدثه مومنی از مرکزی، ثنا منبوهی از خوزستان، هانیه احمدی نسب از یزد و فاطمه غریب آزادی از گلستان به شیوه ترتیل بخشی از آیات قرآن کریم را تلاوت خواهند کرد.

در ادامه هما خانجانی از همدان، طیبه شریعت از آذربایجان شرقی، فرزانه کلالی از خراسان رضوی، زهرا میری خراجی از چهار محال و بختیاری، مرضیه پورتیمور از ایلام و مریم محمدی کشوری از تهران از ساعت 20:22 دقیقه به ترتیب به مدت هشت دقیقه در بخش ترتیل مسابقات قرآن کریم به تلاوت قرآن می پردازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار