الیاس غریب زاده، سرباز سایبری حضرت بقیه الله(عج) مطرح کرد؛
این جوان انقلابی با دسترسی به اکانت پیج "امیر تتلو" برای اولین بار پیج اینستاگرامی را از دسترس خارج کرده است که دارای تیک آبی و از صفحات رسمی شرکت اینستاگرام است.
کد خبر: ۹۱۸۱۴۱۰
|
۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲

الیاس غریب زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج،  خبر از شروع طوفانی دیگر در خصوص از دسترس خارج کردن پیج های ضد انقلاب داد که شروع آن با از دسترس خارج کردن پیج امیرتتلو خواننده ی رپ همراه بود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت گردان مجازی سایبری گفت: گروه ما که متشکل از جوانان متخلق و فرهیخته ی انقلابی است، به صورت کاملا آتش به اختیار و تحت فرامین مقام معظم رهبری حرکت خواهد کرد.

این سرباز سایبری در خصوص سابقه ی فعالیت گردان سایبری گفت: سابقا ما اکانت اول اینستاگرامی آمد نیوز و همچنین اکانت پشتیبان آنرا مضافا بر اکانت رسمی مجاهدین خلق و هواداران پهلوی که از جمله صفحات ضد انقلاب در خصوص فعالیت های تخریبی بوده است را در کارنامه داریم.

در پایان الیاس غریب زاده خود را کشاورزی از استان هرمزگان معرفی کرد و گفت: گردان مجازی سایبری حضرت بقیه الله (عج) به هیچ یک از نهادهای نظامی و انتظامی وابسته نبوده و کاملا با نظر به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص آتش به اختیار بودن جوانان انقلابی حرکت می کند.

گفتنی است وی در خصوص نحوه ی فعالیت و دسترسی به پیج های ضد انقلاب آنرا مسکوت گذاشت و از عنایات ویژه ی حضرت بقیه الله الاعظم(عج) دانست و فعالیت شان را تنها لبیک گفتن به فرمان ولی خاطر نشان کرد.

ارسال نظرات