جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:در سال جاری بیش از 70 هزار زائر پاکستانی از مرز میرجاوه برای شرکت در مراسم اربعین حسینی وارد استان خواهند شد و در این زمینه بیش ار پنج هزار خادم افتخاری در راستای تکریم و خدمت رسانی به آنها ساماندهی و در درحال ارائه خدمات به زائران پاکستانی می باشند.
کد خبر: ۹۱۸۱۵۱۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

سردار محمد ناظری جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از زائر سرای امام رضا (ع) زاهدان و نحوه خدمت رسانی و تکریم زائران غیر ایرانی، در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان،  گفت: با توفیقی که امام حسین (ع) نسبت به خادمین خودش در استان داشته، از اول محرم الحرام تاکنون بیش از ۱۱ هزار زائر پاکستانی از مرز عاشق میرجاوه وارد استان شده اند.

وی افزود: همه دستگاه‌ها و ادارات اجرایی، سپاه و جبهه مردمی، دست در دست هم داده اند و در بحث‌های مختلف تکریم و اسکان، حمل و نقل، اطعام، بهداشت و درمان، مسائل فرهنگی، امنیت و غیره به زائران پاکستانی خدمات شبانه روزی را ارائه می‌کنند.

 ناظری بیان کرد: آنچه قابل پیش بینی است در سال جاری بیش از 70هزار زائر پاکستانی از طریق مرز میرجاوه برای رسیدن به کربلای معلی به سیستان و بلوچستان وارد خواهند شد.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این کار خداپسندانه بیش از پنج هزار خادم افتخاری جهت تکریم زوار پاکستانی در جبهه مردمی ثبت نام کرده اند که در مرز میرجاوه و زائر سرای امام رضا(ع) به تناوب و براساس ساماندهی صورت گرفته در حال خدمت رسانی به زائران می‌باشند.
 
این مسئول با بیان این مطلب که در سال جاری ثبت نام خادمان افتخاری ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته  افزایش یافته است، بیان کرد: به جز استان سیستان و بلوچستان به غیر از دو موکب امام خمینی در مرز میرجاوه و زائر سرای امام رضا(ع)، تعداد ۱۳ موکب دیگر را در استان‌های کرمان، مشهد، خراسان، سمنان را طی هماهنگی صورت گرفته با سپاه‌های شهرستانی دایر شده تا به زائران در طول مسیر خدمات رسانی کنند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات