خبرهای داغ:
سردار یدالهی در رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان سپاه ناحیه ثارالله (ع) گفت: تکریم بسیج، احترام به مردانگی و مروت، پاسداشت جوانمردی و تضمین آینده است.
کد خبر: ۹۱۸۱۵۱۸
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار یدالهی در رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان سپاه ناحیه ثارالله(ع) اظهار داشت: بسیجیان نیازی به احترام و تجلیل ندارند، اما ما هستیم که به آنان و به حضور فعالشان برای همیشه نیازمندیم.

به گفته این فرمانده نظامی، جنگ آزمون خوبی برای جدا شدن صف مدعیان و مردان حقیقت بود. شعار امروز اگر پشتوانه و سابقه ای در دیروز نداشته است، بسان همه شعارها است و نیازمند امتحان در روز مبادا.

سردار یدالهی افزود: بسیجیان با شناخت و آگاهی از فرهنگ ناب اسلامی و ارزشهای والای آن، سپس پاسداری از آن ارزشها و جلوگیری از هجوم دشمنان به عرصه این فرهنگ، می توانند حافظ اصالتها و ارزشهای انقلاب باشند. پس از شناخت ارزشها و اصالتهای فرهنگی، معرفی و تبلیغ آنها در جامعه، انجام كارهای اصولی و محتوایی به منظور رسمیت بخشیدن و ترویج آنها، چه از راه آموزش، یا در قالب فیلم و دیگر برنامه های هنری، ضرورت می یابد.

وی تأکید کرد: اگر خواهان جامعه ای واقعا اسلامی هستیم باید آن چنان فرهنگ اصیل اسلامی را به مردم شناساند و نیروهای جامعه را با این فرهنگ و ارزشهای آن آشنا كرد كه تاثیر فرهنگ بیگانه بر آنها به حداقل كاهش یابد. بی شك وقتی داشته های فرهنگی و مذهبی خود را به صورت مناسب و صحیح عرضه نماییم و رغبت و جاذبه مردم را نسبت به آن برانگیزیم، فرهنگ منحط غرب، زمینه ای برای نفوذ در جامعه اسلامی نخواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها