میثم زالی: عمده مشکلات از برداشت‌های سلیقه ای از قوانین موجود است که نیاز به تغییر رفتار ویژه ای در بخش مالیات، بیمه و بانک‌ها در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی کشور هستیم.
کد خبر: ۹۱۸۱۶۲۳
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، دوره توانمند سازی مسئولین و فرماندهان رده های بسیج کارگران و کارخانجات کشور در مشهد مقدس برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور هدف از برگزاری این دوره را، توانمندسازی مسئولین و فرماندهان رده های بسیج کارگران و کارخانجات کشور در افزایش تعامل با سازمان ها، ادارات و نهادهای مختلف برای رفع موانع تولید و اجرای برنامه های بسیج در حوزه های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی بیان کرد.

میثم زالی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور در سخنانی گفت : در حال حاضر بیش از ۱۸۲هزار قانون و مقرارت در راستای توسعه و اقتصاد کشور وجود دارد که برداشتها و استناد به برخی قوانین مشکلات عدیده ای را در راه توسعه اقتصادی و تولید کشور در پی داشته و در صددیم تا با شناسایی و همسان سازی برخی قوانین که همپوشانی دارند راه را برای تسریع در اجرا و تصمیم گیریها کوتاهتر کنیم .

وی با اشاره به مشکلات عدیده واحدهای تولیدی سطح کشور گفت: شرایط پرداخت بدهی مالیاتی را از ۳ به ۵ سال افزایش داده ایم همچنین ظرف یک تا دو ماه اینده بخشنامه جدید پرداخت بدهی تامین اجتماعی و بخشودگی جرایم با شرایط ویژه ابلاغ خواهد شد .

ایشان در پایان تاکید کرد: عمده مشکلات از برداشت‌های سلیقه ای از قوانین موجود است که نیاز به تغییر رفتار ویژه ای در بخش مالیات، بیمه و بانک‌ها در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی کشور هستیم.

این دوره با حضور فرماندهان حوزه ها و مسئولین بسیج کارگران و کارخانجات استان ها ، حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی،سردار غلامی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین،دکتر عالی معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان ایدرو، مهندس زالی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات